Polski Fundusz Multimedialny S.A. to struktura holdingowa, która łączy szeregróżnorodnych spółek, działających w dynamicznych i prężnie rozwijających się sektorach gospodarki. Fundusz skupia się na dywersyfikacji kapitału oraz na podejmowaniu strategicznych decyzji inwestycyjnych, które mają na celu tworzenie trwałych zmian na rynku. Wśród obszarów działalności PFM znajdują się: odnawialne źródła energii, nieruchomości, IT, edukacja, transport oraz marketing. PFM nie tylko inwestuje w atrakcyjne branże, ale również aktywnie współtworzy innowacyjne projekty, które odpowiadają na realne problemy społeczne i biznesowe. Misją PFM jest wpływanie na rozwój gospodarczy oraz tworzenie lepszego środowiska do życia poprzez działalność w różnych dziedzinach, takie jak rozwój zielonej energii czy dostarczanie specjalistycznych programów edukacyjnych. Dzięki doświadczeniu i wizji zarządu, firma z powodzeniem wprowadza nowe projekty na rynek, takie jak energetyczne elektrownie, aplikacje IT oraz farmy fotowoltaiczne. PFM to nowoczesne podejście do inwestycji, które łączy różne sektory, promuje zrównoważony rozwój oraz przyczynia się do ekosystemu innowacji w Polsce.
W skrócie
Holding inwestycyjny z dywersyfikacją kapitału
Działa w sektorze OZE, nieruchomości, IT, edukacji
Tworzenie innowacyjnych projektów społecznych i biznesowych
Inwestycje w zieloną energię i szkolenia zawodowe
Podejście do efektywnego zarządzania i strategii inwestycyjnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polski fundusz multimedialny osiągnęła 1 126 418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 661 310 zł. Pozostałe przychody to 465 108 zł.
Całkowite koszty wyniosły 640 028 zł.
Zysk netto wyniósł 21 282 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 225 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 126 418 zł w 2022 roku.
• 768 369 zł w 2021 roku.
• 805 830 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 282 zł w 2022 roku.
• -227 600 zł w 2021 roku.
• 98 405 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polski fundusz multimedialny wynosi 1 113 973 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
212 821 zł a 2 816 044 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 222 795 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 113 973 zł w 2022 roku.
• 740 433 zł w 2021 roku.
• 1 329 728 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polski fundusz multimedialny wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,69% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polski fundusz multimedialny wyniosła 783 950 zł.
a
ktywa trwałe to 63 330 zł.
a
ktywa obrotowe to 720 620 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 783 950 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 370 532 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 413 418 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 156 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 783 950 zł w 2022 roku.
• 1 986 154 zł w 2021 roku.
• 814 879 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polski fundusz multimedialny wyniosły 413 418 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 783 950 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 413 418 zł w 2022 roku
• 1 681 903 zł w 2021 roku
• 283 029 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polski fundusz multimedialny wykazała przychody na poziomie 1 126 418 zł.
Organizacja zarobiła 21 282 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 282 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 9530 zł w 2020 roku
Organizacja Polski fundusz multimedialny wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.