Organizacja Centrum usług multimedialnych osiągnęła 99 813 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 99 813 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 974 zł.
Zysk netto wyniósł 14 839 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 813 zł w 2020 roku.
• 482 653 zł w 2019 roku.
• 230 724 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 839 zł w 2020 roku.
• 1712 zł w 2019 roku.
• 9993 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum usług multimedialnych wynosi 524 554 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
148 387 zł a 2 126 173 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 173 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 524 554 zł w 2020 roku.
• 716 145 zł w 2019 roku.
• 205 031 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum usług multimedialnych wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum usług multimedialnych wyniosła 579 800 zł.
a
ktywa trwałe to 9000 zł.
a
ktywa obrotowe to 570 800 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 579 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 531 543 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 257 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 191 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 579 800 zł w 2020 roku.
• 603 432 zł w 2019 roku.
• 22 526 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum usług multimedialnych wyniosły 48 257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 579 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 257 zł w 2020 roku
• 86 728 zł w 2019 roku
• 7533 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2020 roku
• 14% w 2019 roku
• 33% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum usług multimedialnych wykazała przychody na poziomie 99 813 zł.
Organizacja zarobiła 15 812 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 973 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 839 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 324 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 973 zł w 2020 roku
• 411 zł w 2019 roku
• 1917 zł w 2018 roku
Organizacja Centrum usług multimedialnych wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.0004%.