EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0001060322
NIP
1231541191
REGON
526473040

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
158 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
50 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
38 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
229 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
JÓZEFOSŁAW
Adres
UL. NORMANDII, 5B
Kod pocztowy
05-500
Rejestracja
2023-09-26
Rozpoczęcie działalności
2023-09-26
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
info@staffynation.com
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
Staffy Nation to unikalna marka odzieżowa inspirowana rasą psów Staffordshire BullTerrier, znaną powszechnie jako staffiki. Misją firmy jest nie tylko oferowanie modnych ubrań, ale także kultywowanie pozytywnego wizerunku tych czworonogów, które są postrzegane jako wspaniali towarzysze. Zespół Staffy Nation kładzie duży nacisk na najwyższą jakość swoich produktów, ponieważ wszystkie t-shirty, bluzy oraz akcesoria są szyte lokalnie w Polsce, co pozwala na zapewnienie staranności wykonania oraz zgodności z zasadami ochrony środowiska. Projekty graficzne znajdujące się na odzieży są inspirowane radosnym i aktywnym życiem z psiakiem, a do ich stworzenia zaproszeni zostali uzdolnieni polscy i litewscy graficy. Dzięki temu, odzież odzwierciedla nietuzinkowy charakter psów i ich właścicieli, którzy chcą dzielić się swoją miłością do rasy. Niezwykle ważną kwestią dla marki jest także jej odpowiedzialność społeczna – odmawia ona sprzedaży odzieży produkowanej w złych warunkach, co czyni ją bardziej względną i szanowaną na rynku. Staffy Nation stworzyło społeczność, w której miłośnicy psów mogą dzielić się swoimi passjami oraz cieszyć się modą.
W skrócie
  • Produkcja odzieży streetwearowej inspirowanej Staffordshire Bull Terrier.
  • Lokalne szycie odzieży w Polsce z dbałością o jakość i środowisko.
  • Projekty graficzne tworzone przez polskich i litewskich artystów.
  • Promowanie pozytywnego wizerunku psów i ich właścicieli.
  • Odmowa współpracy z producentami stosującymi tanie i nieetyczne metody produkcji.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Evolution marketing osiągnęła 50 002 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 50 002 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 11 860 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 38 143 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 50 002 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 002 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 38 143 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 143 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Evolution marketing wynosi 42 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Evolution marketing wynosi 42 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Evolution marketing wynosi 228 763 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 42 857 zł a 533 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 228 763 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 228 763 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Evolution marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,079% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Evolution marketing wyniosła 158 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 157 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 158 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 57 143 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 101 267 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 158 409 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 158 409 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 76%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Evolution marketing wyniosły 101 267 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 158 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 101 267 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 101 267 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Evolution marketing wykazała przychody na poziomie 50 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 41 915 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3772 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 143 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3772 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Evolution marketing wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do EVOLUTION MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000378711
2
0000617565
3
0000335135
4
0000399772
5
0000706866
6
0000341492
7
0000394536
8
0000717685
9
0001010084
10
0000243453
11
0000550812
12
0000423504
13
0000576973
14
0000598186
15
0000695565
16
0000889905
17
0000922678
18
0000319135
19
0000704431
20
0000991621
21
0000491343
22
0000347388
23
0000373046
24
0000373534
25
0000394830
26
0000406041
27
0000571233
28
0000646710
29
0000752335
30
0000766316