Staffy Nation to unikalna marka odzieżowa inspirowana rasą psów Staffordshire BullTerrier, znaną powszechnie jako staffiki. Misją firmy jest nie tylko oferowanie modnych ubrań, ale także kultywowanie pozytywnego wizerunku tych czworonogów, które są postrzegane jako wspaniali towarzysze. Zespół Staffy Nation kładzie duży nacisk na najwyższą jakość swoich produktów, ponieważ wszystkie t-shirty, bluzy oraz akcesoria są szyte lokalnie w Polsce, co pozwala na zapewnienie staranności wykonania oraz zgodności z zasadami ochrony środowiska. Projekty graficzne znajdujące się na odzieży są inspirowane radosnym i aktywnym życiem z psiakiem, a do ich stworzenia zaproszeni zostali uzdolnieni polscy i litewscy graficy. Dzięki temu, odzież odzwierciedla nietuzinkowy charakter psów i ich właścicieli, którzy chcą dzielić się swoją miłością do rasy. Niezwykle ważną kwestią dla marki jest także jej odpowiedzialność społeczna – odmawia ona sprzedaży odzieży produkowanej w złych warunkach, co czyni ją bardziej względną i szanowaną na rynku. Staffy Nation stworzyło społeczność, w której miłośnicy psów mogą dzielić się swoimi passjami oraz cieszyć się modą.
W skrócie
Produkcja odzieży streetwearowej inspirowanej Staffordshire Bull Terrier.
Lokalne szycie odzieży w Polsce z dbałością o jakość i środowisko.
Projekty graficzne tworzone przez polskich i litewskich artystów.
Promowanie pozytywnego wizerunku psów i ich właścicieli.
Odmowa współpracy z producentami stosującymi tanie i nieetyczne metody produkcji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Evolution marketing osiągnęła 50 002 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 002 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 860 zł.
Zysk netto wyniósł 38 143 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 002 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 143 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 143 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Evolution marketing wynosi 42 tys. zł.
EBITDA Evolution marketing wynosi 42 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Evolution marketing wynosi 228 763 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
42 857 zł a 533 997 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 228 763 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 228 763 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Evolution marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,079% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Evolution marketing wyniosła 158 409 zł.
a
ktywa obrotowe to 157 409 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 158 409 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 57 143 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 101 267 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 158 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 158 409 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 84%.
Marża netto wyniosła 76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Evolution marketing wyniosły 101 267 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 158 409 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 101 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 101 267 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Evolution marketing wykazała przychody na poziomie 50 002 zł.
Organizacja zarobiła 41 915 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3772 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 143 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3772 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3772 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku