GO CULTURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000414288
NIP
5213628920
REGON
146045067

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PUŁAWSKA, 24 A
Kod pocztowy
02-512
Rejestracja
2012-03-14
Rozpoczęcie działalności
2012-03-20
Kapitał zakładowy
3441100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@goculture.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Szkoły policealne oraz wyższe Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Badanie rynku i opinii publicznej Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pozostałe drukowanie Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Działalność wspomagająca edukację Działalność twórcza związana z kulturą i rozrywką DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozaszkolne formy edukacji DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność agencji reklamowych DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH ZAKWATEROWANIE Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
Opis
Go Culture to pionierska agencja w Polsce, skupiająca się na komunikacji kultury.Działają od 2010 roku i mają na swoim koncie liczne nagrody, w tym sześć Złotych Spinaczy, co potwierdza ich skuteczność i uznanie w branży. Agencja angażuje się w promowanie oraz współtworzenie wydarzeń kulturalnych, współpracując z wydawcami oraz organizatorami. Specjalizują się w projektowaniu graficznym, skupiając się na unikalności i stylu, co pozwala im przyciągać uwagę mediów i publiczności. Go Culture zrealizowała wiele projektów, w tym dużą kampanię komunikacyjną dla Festiwalu Skrzyżowanie Kultur oraz Big Book Festival, które zdobyły dużą popularność w Polsce. Ich oferta obejmuje również kompleksową opiekę medialną nad książkami, w tym znanymi publikacjami jak „Rzeczy. Iwaszkiewicz intymnie”. Dzięki ich współdziałaniu, festiwale muzyczne i literackie przyciągają rzesze entuzjastów, a wydarzenia artystyczne zyskują znaczącą ekspozycję medialną. Go Culture angażuje się również w inicjatywy takie jak Festiwal Kino Dzieci oraz The Warsaw Korean Film Festival, zapewniając skuteczną komunikację z mediami i organizując atrakcyjne wydarzenia.
W skrócie
  • Specjalizacja w komunikacji kultury.
  • Promocja wydarzeń, książek i artystów.
  • Wielokrotne nagrody, w tym sześć Złotych Spinaczy.
  • Projektowanie graficzne z indywidualnym podejściem.
  • Kompleksowa obsługa festiwali muzycznych i literackich.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Król Anna posiada 68817 udziałów, które stanowią 100% firmy.