SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE ORAZ SKŁADA OŚWIADCZENIA CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Evolution marketing osiągnęła 8975 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 8975 zł.
Całkowite koszty wyniosły -3875 zł.
Zysk netto wyniósł 3875 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8975 zł w 2018 roku.
• 3690 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3875 zł w 2018 roku.
• -1941 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Evolution marketing wynosi 26 695 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5211 zł a 54 252 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 695 zł w 2018 roku.
• 4754 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Evolution marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Evolution marketing wyniosła 6948 zł.
a
ktywa trwałe to 2000 zł.
a
ktywa obrotowe to 4948 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6948 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6948 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6948 zł w 2018 roku.
• 3059 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 119.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 119.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6948 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Evolution marketing wykazała przychody na poziomie 8975 zł.
Organizacja zarobiła 3875 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3875 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1941 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 1941 zł w 2017 roku
Organizacja Evolution marketing wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.00002%.