FINANSOWY MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0001052623NIP
6793274036REGON
526105364
Podsumowanie
aktywa
14 tys.
przychód
34 tys.
zysk
-5 tys.
wartość firmy
23 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. LIPOWA, 3D
Kod pocztowy
30-702
Rejestracja
2023-08-14
Rozpoczęcie działalności
2023-08-14
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.finansowy-marketing.pl
Email
biuro@finansowy-marketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności:Finansowy Marketing to agencja specjalizująca się w marketingu social media, z...unikalnym podejściem do obsługi biur rachunkowych. Zespół tworzony przez praktyków marketingu zapewnia pełen zakres usług związanych z obecnością na platformach takich jak Facebook i Instagram. Agencja oferuje nie tylko regularne prowadzenie kont, ale również kampanie reklamowe oraz wsparcie w tworzeniu treści, które angażują odbiorców i zwiększają widoczność firm w mediach społecznościowych. Dzięki dużemu doświadczeniu w różnych branżach, Finansowy Marketing potrafi dostosować swoje strategie do specyficznych potrzeb każdego klienta. Ich celem jest tworzenie skutecznych i mierzalnych rezultatów, co pozwala klientom cieszyć się rosnącą popularnością i sukcesami swoich przedsiębiorstw. Ponadto, firma oferuje usługi związane z tworzeniem stronie docelowej oraz marketingiem emailowym, co stanowi kompleksowy pakiet dla każdego, kto chce skorzystać z pełni możliwości marketingu internetowego.
W skrócie
Specjalizacja w marketingu social media na Facebooku i Instagramie
Obsługa kampanii reklamowych
Prowadzenie kont i tworzenie angażujących treści
Dedykowane usługi dla biur rachunkowych
Tworzenie landing pages i marketing emailowy
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Finansowy marketing osiągnęła 33 914 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 914 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 39 051 zł.
Strata netto wyniosła 5137 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 914 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5137 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Finansowy marketing wynosi 22 609 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 84 785 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 609 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 609 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Finansowy marketing wyniosła 13 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 943 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 943 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -137 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 080 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 943 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3,751%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3751 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Finansowy marketing wyniosły 14 080 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 943 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 080 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Finansowy marketing wykazała przychody na poziomie 33 914 zł.
Organizacja zarobiła -4986 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 151 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5137 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 151 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 151 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku