Dostosowanie się do specyficznych potrzeb klientów
Peak Creative to grupa filmowa z regionu Śląska Cieszyńskiego, która z pasją i zaangażowaniem realizuje różnorodne projekty filmowe. Zespół tej organizacji wyznaje zasadę, że każdy film to nie tylko zadanie, ale również emocjonujące wyzwanie. W ich pracy nie ma znaczenia, czy chodzi o krótki klip reklamowy, teledysk, zdjęcia z drona, czy długi film dokumentalny – każda produkcja jest traktowana jako sposobność do artystycznego rozwoju oraz eksploracji nowych możliwości. Peak Creative inwestuje w nowoczesny sprzęt i innowacyjne rozwiązania, co pozwala im na ciągłe podnoszenie standardów swoich usług. Celem grupy jest nie tylko zrealizowanie zlecenia, ale także tworzenie filmów, które angażują widzów i pozostawiają trwały ślad. Dodatkowo, mają na swoim koncie współpracę z różnorodnymi klientami, co potwierdza ich elastyczność i umiejętności w dostosowywaniu się do potrzeb różnych branż.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Peak creative osiągnęła 147 908 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 147 901 zł. Pozostałe przychody to 7 zł.
Całkowite koszty wyniosły 111 594 zł.
Zysk netto wyniósł 36 307 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 147 908 zł w 2023 roku.
• 147 908 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 307 zł w 2023 roku.
• 36 307 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Peak creative wynosi 40 tys. zł.
EBITDA Peak creative wynosi 48 tys. zł.
EBIT
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 40 122 zł w
2023 roku.
• 40 122 zł w
2022 roku.
EBITDA
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 47 870 zł w
2023 roku.
• 47 870 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Peak creative wynosi 274 814 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
30 980 zł a 508 297 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 274 814 zł w 2023 roku.
• 274 814 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Peak creative wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
pozostaje bez zmian
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 66 266
zł.
Koszty operacyjne Peak creative wyniosły 107 780
zł.
Wynagrodzenia stanowią 61%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 66 266 zł w 2023 roku
• 66 266 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
61% w 2023 roku
•
61% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Peak creative wyniosła 68 148 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 148 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 148 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 307 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 841 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 148 zł w 2023 roku.
• 68 148 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 53%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Peak creative wyniosły 26 841 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 148 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 841 zł w 2023 roku
• 26 841 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Peak creative wykazała przychody na poziomie 147 908 zł.
Organizacja zarobiła 40 061 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3754 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 307 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3754 zł w 2023 roku
• 3754 zł w 2022 roku
Organizacja Peak creative wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.