SŁODOWY PRODUKCJA AUDIOWIZUALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000894109
NIP
9681000832
REGON
388644656

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
69 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
204 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
27 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
279 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
BRZEZINY
Adres
UL. WROCŁAWSKA, 19
Kod pocztowy
62-874
Rejestracja
2021-04-12
Rozpoczęcie działalności
2021-04-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@zparkudoparku.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Słodowy Produkcja Audiowizualna to firma, która prowadzi projekt 'Z Parku Do Parku'.Głównym celem tego przedsięwzięcia jest promowanie zrównoważonej turystyki opartej na polskich parkach narodowych. Michał, założyciel i autor profilu Instagramowego 'Z Parku Do Parku', od 2017 roku angażuje swoich obserwatorów w odkrywanie najważniejszych miejsc polskiej przyrody. W ramach projektu oferuje unikalny przewodnik do zbierania pieczątek, który zachęca do odwiedzania tych miejsc. Uczestnicy po zebraniu pieczątek mogą uzyskać specjalną odznakę, co dodatkowo mobilizuje do aktywności na świeżym powietrzu. Osoby zainteresowane mogą również zapisać się na newsletter, aby otrzymywać przydatne wskazówki dotyczące zwiedzania parków, w tym mapę z naniesionymi atrakcjami przyrodniczymi. Projekt wyróżnia się podejściem do ekologii i ochrony środowiska, łącząc przyjemność podróżowania z edukacją o przyrodzie.
W skrócie
  • Promocja zrównoważonej turystyki w polskich parkach narodowych.
  • Przewodnik do zbierania pieczątek z najważniejszych miejsc przyrody.
  • Możliwość zdobycia specjalnej odznaki za odwiedzanie parków.
  • Newsletter z mapą parków i ciekawymi informacjami o turystyce przyrodniczej.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna osiągnęła 204 016 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 204 016 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 177 001 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 27 016 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 68 005 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 204 016 zł w 2023 roku.
• 124 022 zł w 2022 roku.
• 87 972 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9005 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 016 zł w 2023 roku.
• 4119 zł w 2022 roku.
• 10 050 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Słodowy produkcja audiowizualna wynosi 278 712 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 34 638 zł a 510 041 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 904 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 278 712 zł w 2023 roku.
• 113 532 zł w 2022 roku.
• 110 135 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Słodowy produkcja audiowizualna wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Słodowy produkcja audiowizualna wyniosła 68 880 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 68 880 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 880 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 46 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 960 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 880 zł w 2023 roku.
• 32 160 zł w 2022 roku.
• 20 598 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Słodowy produkcja audiowizualna wyniosły 22 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 880 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7565 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 696 zł w 2023 roku
• 12 991 zł w 2022 roku
• 5549 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała przychody na poziomie 204 016 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 30 355 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3339 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 016 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1113 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3339 zł w 2023 roku
• 551 zł w 2022 roku
• 1072 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Słodowy Szymon posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Słodowy Michał posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.07.2022 jest Słodowy Szymon kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 12.04.2021 do 15.07.2022 był Słodowy Szymon kontrolując 80% udziałów.

Podobne organizacje do SŁODOWY PRODUKCJA AUDIOWIZUALNA

Organizacja Numer KRS
1
0000908140
2
0000781181
3
0000961564
4
0000911117
5
0000852948
6
0000699534
7
0000458723
8
0001019928
9
0000737272
10
0000692106
11
0000802202
12
0000735615
13
0000978801
14
0000903963
15
0000210042
16
0000763674
17
0000848903
18
0000147848
19
0000818232
20
0000238870
21
0000121172
22
0000943033
23
0000633533
24
0000594964
25
0001049749
26
0000783720
27
0000619488
28
0000537456
29
0000698664
30
0000048576