Słodowy Produkcja Audiowizualna to firma, która prowadzi projekt 'Z Parku Do Parku'.Głównym celem tego przedsięwzięcia jest promowanie zrównoważonej turystyki opartej na polskich parkach narodowych. Michał, założyciel i autor profilu Instagramowego 'Z Parku Do Parku', od 2017 roku angażuje swoich obserwatorów w odkrywanie najważniejszych miejsc polskiej przyrody. W ramach projektu oferuje unikalny przewodnik do zbierania pieczątek, który zachęca do odwiedzania tych miejsc. Uczestnicy po zebraniu pieczątek mogą uzyskać specjalną odznakę, co dodatkowo mobilizuje do aktywności na świeżym powietrzu. Osoby zainteresowane mogą również zapisać się na newsletter, aby otrzymywać przydatne wskazówki dotyczące zwiedzania parków, w tym mapę z naniesionymi atrakcjami przyrodniczymi. Projekt wyróżnia się podejściem do ekologii i ochrony środowiska, łącząc przyjemność podróżowania z edukacją o przyrodzie.
W skrócie
Promocja zrównoważonej turystyki w polskich parkach narodowych.
Przewodnik do zbierania pieczątek z najważniejszych miejsc przyrody.
Możliwość zdobycia specjalnej odznaki za odwiedzanie parków.
Newsletter z mapą parków i ciekawymi informacjami o turystyce przyrodniczej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna osiągnęła 204 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 204 016 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 177 001 zł.
Zysk netto wyniósł 27 016 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 204 016 zł w 2023 roku.
• 124 022 zł w 2022 roku.
• 87 972 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 016 zł w 2023 roku.
• 4119 zł w 2022 roku.
• 10 050 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Słodowy produkcja audiowizualna wynosi 278 712 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
34 638 zł a 510 041 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 278 712 zł w 2023 roku.
• 113 532 zł w 2022 roku.
• 110 135 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Słodowy produkcja audiowizualna wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Słodowy produkcja audiowizualna wyniosła 68 880 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 880 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 880 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 46 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 696 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 880 zł w 2023 roku.
• 32 160 zł w 2022 roku.
• 20 598 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Słodowy produkcja audiowizualna wyniosły 22 696 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 880 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 696 zł w 2023 roku
• 12 991 zł w 2022 roku
• 5549 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała przychody na poziomie 204 016 zł.
Organizacja zarobiła 30 355 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3339 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 016 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3339 zł w 2023 roku
• 551 zł w 2022 roku
• 1072 zł w 2021 roku
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Słodowy Szymon
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Słodowy Michał
posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 15.07.2022 jest
Słodowy Szymon
kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.04.2021 do 15.07.2022
był Słodowy Szymon
kontrolując 80% udziałów.
Podobne organizacje do SŁODOWY PRODUKCJA AUDIOWIZUALNA