Produkcja banerów, gadżetów, haftów i odzieży reklamowej
Znakowanie tekstyliów oraz produkcja pucharów i kubków reklamowych
Wysokiej jakości materiały zapewniające estetykę i trwałość produktów
Agencja Reklamowa Haftkom Sp. z o.o. to firma, która działa na rynku od 1991 roku, oferująca różnorodne usługi reklamowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Haftkom jest w stanie zapewnić swoim klientom wysokiej jakości rozwiązania oparte na nowych trendach i nowoczesnych technologiach. Istotnym elementem oferty firmy jest stosowanie materiałów najwyższej jakości, co wpływa na estetykę i trwałość finalnych produktów. W portfolio Haftkom znajdują się m.in. banery, gadżety reklamowe, haft komputerowy, kalendarze, ulotki, wizytówki oraz odzież reklamowa. Specjalnością firmy jest also znakowanie tekstyliów oraz produkcja różnorodnych pucharów i kubków reklamowych. Agencja stawia na indywidualne podejście do klienta, co pozwala na tworzenie unikalnych i dopasowanych do ich potrzeb rozwiązań reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamowa haftkom osiągnęła 1 284 842 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 283 847 zł. Pozostałe przychody to 995 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 284 747 zł.
Strata netto wyniosła 900 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 284 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 284 842 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -900 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa haftkom wynosi 859 636 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 212 105 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 859 636 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 859 636 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa haftkom wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 124 684
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa haftkom wyniosły 1 282 677
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
124 684 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 124 684 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa haftkom wyniosła 202 829 zł.
a
ktywa obrotowe to 202 829 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 202 829 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 198 729 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 202 829 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa haftkom wyniosły 198 729 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 202 829 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 198 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 198 729 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa haftkom wykazała przychody na poziomie 1 284 842 zł.
Organizacja zarobiła 864 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1764 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -900 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 204% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1764 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1764 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku