Produkcja banerów, gadżetów, haftów i odzieży reklamowej
Znakowanie tekstyliów oraz produkcja pucharów i kubków reklamowych
Wysokiej jakości materiały zapewniające estetykę i trwałość produktów
Agencja Reklamowa Haftkom Sp. z o.o. to firma, która działa na rynku od 1991 roku, oferująca różnorodne usługi reklamowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Haftkom jest w stanie zapewnić swoim klientom wysokiej jakości rozwiązania oparte na nowych trendach i nowoczesnych technologiach. Istotnym elementem oferty firmy jest stosowanie materiałów najwyższej jakości, co wpływa na estetykę i trwałość finalnych produktów. W portfolio Haftkom znajdują się m.in. banery, gadżety reklamowe, haft komputerowy, kalendarze, ulotki, wizytówki oraz odzież reklamowa. Specjalnością firmy jest also znakowanie tekstyliów oraz produkcja różnorodnych pucharów i kubków reklamowych. Agencja stawia na indywidualne podejście do klienta, co pozwala na tworzenie unikalnych i dopasowanych do ich potrzeb rozwiązań reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamowa haftkom osiągnęła 18 431 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 394 zł. Pozostałe przychody to 37 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 168 zł.
Strata netto wyniosła 11 774 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9216 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 431 zł w 2024 roku.
• 1 284 842 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 774 zł w 2024 roku.
• -900 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa haftkom wynosi 12 287 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 46 078 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 287 zł w 2024 roku.
• 859 636 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa haftkom wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 9237
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa haftkom wyniosły 30 005
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4618 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 9237 zł w 2024 roku
• 124 684 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
15.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa haftkom wyniosła 30 973 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 973 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 973 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7674 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 647 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 973 zł w 2024 roku.
• 202 829 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 153%.
Marża operacyjna wyniosła -63%.
Marża netto wyniosła -64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa haftkom wyniosły 38 647 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 973 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 647 zł w 2024 roku
• 198 729 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2024 roku
• 98% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa haftkom wykazała przychody na poziomie 18 431 zł.
Organizacja zarobiła -11 774 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 774 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 1764 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku