Wysyłka produktów na terenie całej Unii Europejskiej.
Indywidualne projekty etykiet i zamówienia.
Nowoczesne pojemniki DIP-PAK w różnych rozmiarach.
Atrakcyjne programy rabatowe dla stałych klientów.
FOODPAK to renomowana firma specjalizująca się w produkcji i dostarczaniu wysokiej jakości produktów porcjowanych, głównie sosów i dodatków spożywczych. Z siedzibą w Polsce, przedsiębiorstwo zdobyło uznanie dzięki swojemu unikalnemu podejściu do przygotowywania produktów, które są dostępne dla klientów na terenie całej Unii Europejskiej. FOODPAK stosuje nowoczesne opakowania typu DIP-PAK, które charakteryzują się nie tylko estetyką, ale także funkcjonalnością, oferując wygodę i oszczędność czasu dla użytkowników. Produkty firmy można zamawiać według indywidualnych potrzeb klientów, co sprawia, że oferta jest dostosowana do różnych wymagań. Klientom hurtowym oferowane są atrakcyjne zniżki oraz możliwość zamawiania unikalnych kompozycji sosów, co czyni FOODPAK liderem w swojej branży. Dzięki stabilnej jakości produktów oraz ich konkurencyjnej cenie, firma zyskała liczne pozytywne opinie, a także zdobyła zaufanie wielu stałych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Foodpak osiągnęła 13 968 771 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 963 884 zł. Pozostałe przychody to 4887 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 517 873 zł.
Zysk netto wyniósł 2 446 011 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 968 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 968 771 zł w 2023 roku.
• 27 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 445 984 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 446 011 zł w 2023 roku.
• 27 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Foodpak wynosi 2,64 mln zł.
EBITDA Foodpak wynosi 2,84 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2 636 207 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 636 234 zł w
2023 roku.
• 27 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 841 164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 841 191 zł w
2023 roku.
• 27 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Foodpak wynosi 20 543 103 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 446 545 zł a 34 921 926 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 026 497 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 543 103 zł w 2023 roku.
• 1 516 606 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Foodpak wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,933% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,99% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 95 161
zł.
Koszty operacyjne Foodpak wyniosły 11 327 650
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
95 161 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 95 161 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Foodpak wyniosła 3 223 875 zł.
a
ktywa trwałe to 232 905 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 990 970 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 223 875 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 928 727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 295 148 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 324 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 223 875 zł w 2023 roku.
• 2 899 068 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 76%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 127%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 126.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -81.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -82.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Foodpak wyniosły 1 295 148 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 223 875 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 418 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 295 148 zł w 2023 roku
• 877 094 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Foodpak wykazała przychody na poziomie 13 968 771 zł.
Organizacja zarobiła 2 637 845 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 191 834 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 446 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 191 834 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 191 834 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Foodpak wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.07%.