Produkcja i nagrania spotów radiowych i telewizyjnych
Kompleksowe usługi marketingowe
Profesjonalna identyfikacja wizualna i branding
Realizacja wysokiej jakości dźwięków w studio nagraniowym
More Creative to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz nagraniach spotów radiowych i telewizyjnych. Ich oferta obejmuje kompleksowy wachlarz usług marketingowych skierowanych do klientów biznesowych. Studio nagraniowe firmy umożliwia realizację wysokiej jakości dźwięków, co jest kluczowe w tworzeniu efektywnych kampanii reklamowych. Poprzez profesjonalne podejście do identyfikacji wizualnej i branding, More Creative pomaga firmom w budowaniu rozpoznawalności na rynku. Agencja ma na swoim koncie liczne projekty, co świadczy o zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Kampanie prowadzane przez More Creative są zróżnicowane i kreatywne, dzięki czemu trafiają do szerokiej grupy odbiorców. Doskonała znajomość branży oraz zaawansowane zaplecze technologiczne są wśród atutów wyróżniających tę firmę na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja More creative osiągnęła 373 157 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 373 157 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 352 080 zł.
Zysk netto wyniósł 21 077 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 373 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 157 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 077 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT More creative wynosi 24 tys. zł.
EBITDA More creative wynosi 59 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji More creative wynosi 352 638 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
19 558 zł a 932 893 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 352 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 352 638 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji More creative wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 149 972
zł.
Koszty operacyjne More creative wyniosły 348 784
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
149 972 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 149 972 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
43 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów More creative wyniosła 87 952 zł.
a
ktywa trwałe to 47 667 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 285 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 952 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 875 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 952 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 80.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania More creative wyniosły 61 875 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 952 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 875 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja More creative wykazała przychody na poziomie 373 157 zł.
Organizacja zarobiła 23 715 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2638 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2638 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2638 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku