More Creative to agencja reklamowa specjalizująca się w produkcji oraz nagraniachspotów radiowych i telewizyjnych. Ich oferta obejmuje kompleksowy wachlarz usług marketingowych skierowanych do klientów biznesowych. Studio nagraniowe firmy umożliwia realizację wysokiej jakości dźwięków, co jest kluczowe w tworzeniu efektywnych kampanii reklamowych. Poprzez profesjonalne podejście do identyfikacji wizualnej i branding, More Creative pomaga firmom w budowaniu rozpoznawalności na rynku. Agencja ma na swoim koncie liczne projekty, co świadczy o zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Kampanie prowadzane przez More Creative są zróżnicowane i kreatywne, dzięki czemu trafiają do szerokiej grupy odbiorców. Doskonała znajomość branży oraz zaawansowane zaplecze technologiczne są wśród atutów wyróżniających tę firmę na tle konkurencji.
W skrócie
Produkcja i nagrania spotów radiowych i telewizyjnych
Kompleksowe usługi marketingowe
Profesjonalna identyfikacja wizualna i branding
Realizacja wysokiej jakości dźwięków w studio nagraniowym
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja More creative osiągnęła 373 157 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 373 157 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 352 080 zł.
Zysk netto wyniósł 21 077 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 373 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 157 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 077 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji More creative wynosi 352 638 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
19 558 zł a 932 893 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 352 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 352 638 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji More creative wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,072% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów More creative wyniosła 87 952 zł.
a
ktywa trwałe to 47 667 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 285 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 952 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 875 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 952 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 80.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania More creative wyniosły 61 875 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 952 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 875 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja More creative wykazała przychody na poziomie 373 157 zł.
Organizacja zarobiła 23 715 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2638 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 077 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2638 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2638 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku