SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja K2 marketing osiągnęła 906 386 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 906 256 zł. Pozostałe przychody to 131 zł.
Całkowite koszty wyniosły 833 322 zł.
Zysk netto wyniósł 72 933 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 906 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 906 386 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 72 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 933 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji K2 marketing wynosi 954 440 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
58 450 zł a 2 265 965 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 954 440 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 954 440 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji K2 marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 86 740
zł.
Koszty operacyjne K2 marketing wyniosły 820 563
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
86 740 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 86 740 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów K2 marketing wyniosła 103 460 zł.
a
ktywa obrotowe to 103 460 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 103 460 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 77 933 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 527 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 103 460 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 70.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania K2 marketing wyniosły 25 527 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 103 460 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 527 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja K2 marketing wykazała przychody na poziomie 906 386 zł.
Organizacja zarobiła 80 411 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7478 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 933 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7478 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7478 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku