MEDIABOT to innowacyjna firma, która specjalizuje się w wynajmie autonomicznychrobotów reklamowych, stanowiących nowoczesne narzędzie do promocji produktów i usług. W dobie rosnącej rywalizacji na rynku, MEDIABOT wdraża zaawansowane technologie, które pomagają klientom wyróżnić się na tle konkurencji. Oferowane przez firmę roboty reklamowe nie tylko wyświetlają komunikaty promocyjne, ale także angażują klientów poprzez interaktywne doświadczenia. MEDIABOT skupia się na różnych obszarach działalności, takich jak organizacja targów, eventów oraz promocji w obiektach handlowych i użyteczności publicznej. Dzięki zastosowaniu systemów analizy otoczenia, bezprzewodowej łączności oraz automatycznego ładowania, roboty te są w stanie efektywnie działać w różnorodnych warunkach. Klienci chwalą firmę za atrakcyjność rozwiązań oraz zwiększone zainteresowanie ich ofertą na wydarzeniach. MEDIABOT stawia na rozwój i dostosowywanie się do potrzeb rynku, co czyni ją pionierem w dziedzinie nowoczesnej reklamy.
W skrócie
Specjalizacja w wynajmie autonomicznych robotów reklamowych
Interaktywne doświadczenia promocyjne dla klientów
Zastosowanie zaawansowanych technologii, takich jak analiza otoczenia i łączność bezprzewodowa
Działalność w obszarze targów, eventów i obiektów handlowych
Organizacja Mediabot osiągnęła 3400 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3400 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 233 zł.
Strata netto wyniosła 6833 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3400 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6833 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediabot wynosi 2267 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2267 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediabot wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediabot wyniosła 126 533 zł.
a
ktywa trwałe to 120 609 zł.
a
ktywa obrotowe to 5924 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 533 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1833 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 128 366 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 126 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 533 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 373%.
Marża operacyjna wyniosła -201%.
Marża netto wyniosła -201%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 372.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -201 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -201 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediabot wyniosły 128 366 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 533 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 128 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 128 366 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediabot wykazała przychody na poziomie 3400 zł.