SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Fabrykareklamy.com osiągnęła 173 067 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 173 067 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 165 952 zł.
Zysk netto wyniósł 7115 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 86 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 173 067 zł w 2023 roku.
• 40 883 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7115 zł w 2023 roku.
• -3722 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fabrykareklamy.com wynosi 8 tys. zł.
EBITDA Fabrykareklamy.com wynosi 8 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabrykareklamy.com wynosi 150 133 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6295 zł a 432 667 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 75 067 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 150 133 zł w 2023 roku.
• 28 214 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabrykareklamy.com wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,036% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5210
zł.
Koszty operacyjne Fabrykareklamy.com wyniosły 165 248
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2605 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5210 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabrykareklamy.com wyniosła 38 366 zł.
a
ktywa obrotowe to 38 366 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 366 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8393 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 973 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 38 366 zł w 2023 roku.
• 5734 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabrykareklamy.com wyniosły 29 973 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 38 366 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 973 zł w 2023 roku
• 4456 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabrykareklamy.com wykazała przychody na poziomie 173 067 zł.
Organizacja zarobiła 7819 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7115 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 352 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 704 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku