SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Fabrykareklamy.com osiągnęła 40 883 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 40 883 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 606 zł.
Strata netto wyniosła 3722 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 40 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 40 883 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3722 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3722 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fabrykareklamy.com wynosi -4 tys. zł.
EBITDA Fabrykareklamy.com wynosi -4 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
3722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3722 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
3722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3722 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabrykareklamy.com wynosi 28 214 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 102 209 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 214 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabrykareklamy.com wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,073% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabrykareklamy.com wyniosła 5734 zł.
a
ktywa obrotowe to 5734 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5734 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1278 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4456 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5734 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5734 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -291%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -291.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabrykareklamy.com wyniosły 4456 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5734 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4456 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabrykareklamy.com wykazała przychody na poziomie 40 883 zł.
Organizacja zarobiła -3722 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3722 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku