Specjalizacja w reklamie zewnętrznej i kampaniach outdoorowych
Obsługa kampanii w 650 miejscowościach w Polsce
Innowacyjne cyfrowe nośniki reklamowe łączące offline z online
Realizacja inicjatyw zgodnie z ideą Smart City
Promowanie zrównoważonego rozwoju i ekologicznych rozwiązań
WORLD ART MEDIA SALAHUBAU, prowadząca działalność w obszarze reklam zewnętrznych, specjalizuje się w planowaniu i realizacji skutecznych kampanii outdoorowych. Firma obsługuje szeroki zasięg marketingowy, docierając do 650 miejscowości w Polsce, co daje możliwość efektywnego dotarcia do różnorodnych grup odbiorców. Organizatorem różnorodnych akcji reklamowych, WORLD ART MEDIA stawia na innowacyjne rozwiązania, takie jak cyfrowe nośniki reklamowe, które łączą tradycyjne media z nowoczesną technologią. Dostarcza również rozwiązania zgodne z ideą Smart City, co sprawia, że funkcjonalność plakatów poszerza się o elementy interaktywne, takie jak wyświetlanie mapy czy informacje komunikacyjne. Dodatkowo, organizacja promuje zrównoważony rozwój poprzez implementację EKO inicjatyw, mających na celu ochronę środowiska oraz tworzenie przestrzeni zieleni w miastach. Dzięki takim działaniom, firma zdobywa liczne nagrody branżowe, w tym tytuł biura reklamy OOH roku 2023 oraz inne prestiżowe wyróżnienia. Rozwój ekologicznej współpracy oraz dbałość o innowacje sprawiają, że WORLD ART MEDIA SALAHUBAU wyróżnia się na tle konkurencji, stając się liderem w branży reklam zewnętrznych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja World art media salahubau osiągnęła 480 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 480 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 81 670 zł.
Zysk netto wyniósł 398 330 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 160 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 480 000 zł w 2024 roku.
• 455 000 zł w 2023 roku.
• 105 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 132 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 398 330 zł w 2024 roku.
• 385 319 zł w 2023 roku.
• 89 887 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT World art media salahubau wynosi 438 tys. zł.
EBITDA World art media salahubau wynosi 438 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji World art media salahubau wynosi 2 258 059 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
344 737 zł a 5 576 626 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 752 686 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 258 059 zł w 2024 roku.
• 2 171 850 zł w 2023 roku.
• 535 212 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji World art media salahubau wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne World art media salahubau wyniosły 42 275
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów World art media salahubau wyniosła 472 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 472 434 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 472 434 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 459 650 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 784 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 472 434 zł w 2024 roku.
• 448 285 zł w 2023 roku.
• 145 158 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 91%.
Marża netto wyniosła 83%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania World art media salahubau wyniosły 12 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 472 434 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 784 zł w 2024 roku
• 11 966 zł w 2023 roku
• 4271 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja World art media salahubau wykazała przychody na poziomie 480 000 zł.
Organizacja zarobiła 437 725 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 395 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 398 330 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 132 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 395 zł w 2024 roku
• 38 205 zł w 2023 roku
• 8891 zł w 2022 roku
Organizacja World art media salahubau wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki