SOCIAL APES MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000975275
NIP
5751905879
REGON
522196789

Podsumowanie

aktywa
19 tys.
przychód
57 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
64 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BORONÓW
Adres
UL. NOWA, 18
Kod pocztowy
42-283
Rejestracja
2022-06-02
Rozpoczęcie działalności
2022-06-02
Kapitał zakładowy
25000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Social apes marketing osiągnęła 56 757 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 56 756 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 53 160 zł.
Zysk netto wyniósł 3596 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 28 378 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 56 757 zł w 2023 roku.
• 40 239 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3596 zł w 2023 roku.
• -12 772 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social apes marketing wynosi 64 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 11 868 zł a 141 892 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 045 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 090 zł w 2023 roku.
• 35 997 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Social apes marketing wyniosła 19 454 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 454 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 454 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 824 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3630 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 454 zł w 2023 roku.
• 19 521 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Social apes marketing wyniosły 3630 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 454 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3630 zł w 2023 roku
• 7293 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Social apes marketing wykazała przychody na poziomie 56 757 zł.
Organizacja zarobiła 3596 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3596 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Social apes marketing wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 21% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cierniak Aleksandra posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Kulisz Maciej posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 24.11.2023 jest Cierniak Aleksandra kontrolujący 75% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.06.2022 do 24.11.2023 była Cierniak Aleksandra kontrolująca 50% udziałów.