TOP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000970738
NIP
5213968194
REGON
522020010

Podsumowanie

aktywa
2 tys.
przychód
1 mln
zysk
-250 tys.
wartość firmy
670 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 37
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2022-05-14
Rozpoczęcie działalności
2022-05-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Top marketing osiągnęła 1 005 237 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 005 237 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 255 679 zł.
Strata netto wyniosła 250 443 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 502 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 005 237 zł w 2023 roku.
• 335 283 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -125 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -250 443 zł w 2023 roku.
• 56 546 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top marketing wynosi 670 158 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 513 092 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 079 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 670 158 zł w 2023 roku.
• 529 615 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Top marketing wyniosła 1980 zł.
a
ktywa obrotowe to 1980 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1980 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -143 897 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 145 877 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1980 zł w 2023 roku.
• 226 683 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12,649%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 174%.
Marża operacyjna wyniosła -21%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6324.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 87 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Top marketing wyniosły 145 877 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1980 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7,368%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 145 877 zł w 2023 roku
• 120 137 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7368% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Top marketing wykazała przychody na poziomie 1 005 237 zł.
Organizacja zarobiła -212 253 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 38 190 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -250 443 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 095 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 190 zł w 2023 roku
• 1922 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Top marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 3% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Obstawski Mariusz posiada 97 udziałów, które stanowią 97% firmy.