Organizacja ALBERT, która prowadzi sklep internetowy Hajduczek Naturalnie,specjalizuje się w sprzedaży naturalnych surowców i półproduktów kosmetycznych. Głównym celem działalności jest umożliwienie klientom samodzielnego wytwarzania kosmetyków, mydeł oraz środków czystości w warunkach domowych. Oferta sklepu obejmuje szeroki asortyment, w tym olejki eteryczne, masła kosmetyczne, woski naturalne, a także surowce do produkcji mydła i dezynfekcji. ALBERT promuje ekologiczne podejście do pielęgnacji i sprzątania, zapewniając klientom dostęp do komponentów, które wspierają takie działania. W sklepie można również znaleźć receptury i pomysły na własnoręczne tworzenie produktów, co podkreśla zaangażowanie firmy w edukację klientów oraz zachęcanie do kreatywności. Dodatkowo, organizacja prowadzi bloga, na którym udostępnia nowinki i trendy w zakresie naturalnej pielęgnacji oraz DIY (do it yourself). Z ich pomocą klienci mogą zwrócić uwagę na korzyści płynące z użytkowania naturalnych składników oraz wyspecjalizowanych narzędzi potrzebnych do samodzielnej produkcji. ALBERT wyróżnia się w branży kosmetycznej dzięki skoordynowanemu podejściu do ekologii oraz zindywidualizowanemu podejściu do potrzeb swoich klientów.
W skrócie
Sprzedaż naturalnych surowców i półproduktów kosmetycznych
Umożliwienie samodzielnej produkcji mydeł i kosmetyków
Organizacja Albert osiągnęła 93 982 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 961 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 152 160 zł.
Strata netto wyniosła 58 199 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 46 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 982 zł w 2023 roku.
• 51 835 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -58 199 zł w 2023 roku.
• -38 446 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Albert wynosi 62 655 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 234 955 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 31 327 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 62 655 zł w 2023 roku.
• 34 556 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Albert wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Albert wyniosła 230 867 zł.
a
ktywa trwałe to 94 225 zł.
a
ktywa obrotowe to 136 642 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 230 867 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -91 645 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 322 512 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 115 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 230 867 zł w 2023 roku.
• 261 396 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła -61%.
Marża netto wyniosła -62%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Albert wyniosły 322 512 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 230 867 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 140%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 161 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 322 512 zł w 2023 roku
• 294 842 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 140% w 2023 roku
• 113% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Albert wykazała przychody na poziomie 93 982 zł.
Organizacja zarobiła -58 199 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -58 199 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Albert wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0003%.