Dr Smile to polski producent zabawek dziecięcych, którego misją jest rozwijaniekreatywności oraz pasji za pomocą innowacyjnych i bezpiecznych produktów. Marka została stworzona przez grupę pasjonatów, którzy dążą do tego, aby każde dziecko miało możliwość odkrywania i doświadczania świata kreatywnej zabawy. W ofercie Dr Smile znajdują się atestowane zabawki, w tym jedne z najpopularniejszych, jak zestawy slime oraz klocki magnetyczne, które angażują dzieci w twórcze działania. Produkty są projektowane z myślą o edukacji, sensorycznych doznaniach i wspólnej zabawie całej rodziny, co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku zabawek. Dr Smile dba o bezpieczeństwo, korzystając z wysokiej jakości materiałów, co jest kluczowe, zwłaszcza że wszyscy założyciele są rodzicami. W asortymencie znajdują się różnorodne zestawy, w tym największy w Polsce zestaw slime 65 w 1 oraz zestawy klocków magnetycznych, które pobudzają wyobraźnię dzieci i wspierają rozwój ich umiejętności manualnych oraz logicznego myślenia.
W skrócie
Producent atestowanych zabawek dziecięcych.
Oferuje zestawy slime oraz klocki magnetyczne.
Zabawki stymulujące kreatywność i rozwój motoriki.
Wysokie standardy bezpieczeństwa materiałów.
Sklep online oraz stacjonarny w Starachowicach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Buran e-commerce osiągnęła 49 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 533 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 862 zł.
Zysk netto wyniósł 4672 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 533 zł w 2023 roku.
• 51 001 zł w 2022 roku.
• 51 468 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4672 zł w 2023 roku.
• -21 537 zł w 2022 roku.
• -42 125 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Buran e-commerce wynosi 51 710 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 123 834 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 51 710 zł w 2023 roku.
• 34 001 zł w 2022 roku.
• 34 312 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Buran e-commerce wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Buran e-commerce wyniosła 162 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 162 715 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 162 715 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -53 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 216 705 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 162 715 zł w 2023 roku.
• 205 272 zł w 2022 roku.
• 224 567 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Buran e-commerce wyniosły 216 705 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 162 715 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 133%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 216 705 zł w 2023 roku
• 263 934 zł w 2022 roku
• 261 692 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 133% w 2023 roku
• 129% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Buran e-commerce wykazała przychody na poziomie 49 533 zł.
Organizacja zarobiła 5134 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 462 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 116 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 462 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Buran e-commerce wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pająk Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kiliç Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.