JMR CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000954062
NIP
5272991711
REGON
521332492

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
397 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
160 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 96
Kod pocztowy
00-837
Rejestracja
2022-02-28
Rozpoczęcie działalności
2022-02-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@swingtravel.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
JMR CREATIVE to firma, która specjalizuje się w organizacji wyjazdów wakacyjnych wklimacie swingerskim. Jej oferta obejmuje zarówno polskie, jak i zagraniczne destynacje, które zaspokajają potrzeby osób pragnących spędzić czas w wyjątkowy sposób. Unikalność JMR CREATIVE polega na połączeniu profesjonalizmu z intymnym, zmysłowym doświadczeniem, które ma na celu stworzenie odpowiedniej atmosfery dla swoich klientów. Firma prowadzi również popularne kluby swingerskie - Lava, Euphoria i Ray, znane z elegancji oraz dyskrecji, które zaspokajają indywidualne fantazje swoich gości. Dodatkowo, organizacja proponuje różnorodne atrakcje i imprezy taneczne, co czyni ją jednym z liderów na polskim rynku branży swingerskiej. JMR CREATIVE to nie tylko organizator wyjazdów, ale także integrator społeczności swingerskiej poprzez różnorodne wydarzenia, które mają na celu zbliżenie do siebie entuzjastów. Historia firmy wskazuje na jej dynamiczny rozwój i rosnącą popularność, co potwierdzają liczne osiągnięcia w dziedzinie organizacji imprez o tematyce swingerskiej.
W skrócie
  • Organizacja wyjazdów wakacyjnych w klimacie swingerskim.
  • Prowadzenie popularnych klubów swingerskich: Lava, Euphoria i Ray.
  • Oferowanie różnorodnych atrakcji i imprez tanecznych dla klientów.
  • Integracja społeczności swingerskiej poprzez organizację wydarzeń.
  • Wsparcie dla entuzjastów poprzez unikalne, tematyczne doświadczenia.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Jmr creative osiągnęła 1 877 225 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 877 225 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 716 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 160 294 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 938 613 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 877 225 zł w 2023 roku.
• 984 770 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 80 147 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 160 294 zł w 2023 roku.
• 131 576 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Jmr creative wynosi 2 117 927 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 225 267 zł a 4 693 063 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 058 964 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 117 927 zł w 2023 roku.
• 1 285 249 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jmr creative wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Jmr creative wyniosła 396 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 33 755 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 362 755 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 396 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 300 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 96 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 198 255 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 396 510 zł w 2023 roku.
• 192 668 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Jmr creative wyniosły 96 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 396 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 077 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 96 154 zł w 2023 roku
• 56 092 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Jmr creative wykazała przychody na poziomie 1 877 225 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 179 439 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 19 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 160 294 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9573 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 145 zł w 2023 roku
• 19 695 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Jmr creative wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grygieńć Jan posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 25.10.2023 jest Grygieńć Jan kontrolujący 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.09.2022 do 25.10.2023:
• Grygieńć Jan (50% udziałów)
• Wiraszka Konrad (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.02.2022 do 14.09.2022:
• Grygieńć Jan (50% udziałów)
• Wiraszka Rafał (50% udziałów)