AGENCJA PROMOCJI AVM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000611717NIP
6272745527REGON
364149585
Podsumowanie
aktywa
279 tys.
przychód
978 tys.
zysk
181 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
UL. ZIELONA, 23
Kod pocztowy
41-500
Rejestracja
2016-04-07
Rozpoczęcie działalności
2016-04-07
Kapitał zakładowy
21000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Agencja promocji avm osiągnęła 978 103 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 919 020 zł. Pozostałe przychody to 59 083 zł.
Całkowite koszty wyniosły 737 816 zł.
Zysk netto wyniósł 181 204 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -24 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 978 103 zł w 2022 roku.
• 434 435 zł w 2021 roku.
• 394 721 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 181 204 zł w 2022 roku.
• 36 318 zł w 2021 roku.
• -61 751 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocji avm wynosi 1 386 620 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9735 zł a 2 536 857 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 130 423 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 386 620 zł w 2022 roku.
• 434 895 zł w 2021 roku.
• 263 147 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja promocji avm wyniosła 279 242 zł.
a
ktywa obrotowe to 279 242 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 242 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 981 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 266 262 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 242 zł w 2022 roku.
• 137 705 zł w 2021 roku.
• 103 052 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,396%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 267.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja promocji avm wyniosły 266 262 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 242 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 266 262 zł w 2022 roku
• 305 929 zł w 2021 roku
• 307 593 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 222% w 2021 roku
• 298% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja promocji avm wykazała przychody na poziomie 978 103 zł.
Organizacja zarobiła 184 161 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2957 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 181 204 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 591 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2957 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Agencja promocji avm wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Marie Andrzej
posiada 380 udziałów, które stanowią 90.5% firmy.
Zimoń Radosław
posiada 20 udziałów, które stanowią 4.8% firmy.
Największym udziałowcem od 29.05.2017 jest
Marie Andrzej
kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.04.2016 do 29.05.2017
był Marie Andrzej
kontrolując 91% udziałów.