SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU WRAZ Z WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB CZŁONKIEM ZARZĄDU ŁĄCZNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. ZAPIS ZDANIA POPRZEDNIEGO NIE DOTYCZY CZYNNOŚCI ZOBOWIĄZUJĄCYCH LUB ROZPORZĄDZAJĄCYCH DOTYCZĄCYCH SPÓŁKI, GDY WARTOŚĆ ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA JEST NA KWOTĘ NIE WYŻSZĄ NIŻ 100.000 (STO TYSIĘCY) ZŁOTYCH, PRZY DOKONYWANIU KTÓRYCH TO CZYNNOŚCI KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MOŻE SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ. W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB POWTARZAJĄCYCH SIĘ KWOTA, O KTÓREJ MOWA W ZDANIU POPRZEDNIM WYNOSIĆ BĘDZIE 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) I DOTYCZY ROZLICZENIA ZA JEDEN ROK KALENDARZOWY.
MART to firma specjalizująca się w zdobieniu ceramiki reklamowej, działająca na rynku od 1993 roku. Oferują bogaty wybór produktów, w tym kubków i filiżanek, które są wytwarzane z wysokiej jakości porcelany, w tym nowoczesnej porcelany new bone china. Użytkownicy mogą skorzystać z różnorodnych technik zdobienia, takich jak kalkomania ceramiczna, organiczna, grawerowanie oraz malowanie pod wzornik Pantone. MART posiada zaawansowane zaplecze produkcyjne, w tym piec tunelowy, co zapewnia wysoką jakość i trwałość nadruków. Dzięki wyposażeniu, które pozwala na realizację skomplikowanych projektów, zespół MART jest w stanie zaspokoić zróżnicowane potrzeby klientów, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Współprace z agencjami reklamowymi pozwalają na szeroką dystrybucję produktów, a firma aktywnie uczestniczy w targach i dbaniu o rozwój branży. Odwiedzający stronę mogą skorzystać z dedykowanego konfiguratora online, co ułatwia personalizację produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mart ceramic osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -1 879 918 zł.
Zysk netto wyniósł 1 879 918 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 205 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 879 918 zł w 2023 roku.
• 1 942 623 zł w 2022 roku.
• 1 850 180 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mart ceramic wynosi 20 151 327 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 914 545 zł a 31 544 242 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 598 017 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 151 327 zł w 2023 roku.
• 19 324 906 zł w 2022 roku.
• 16 123 212 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mart ceramic wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mart ceramic wyniosła 8 304 278 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 605 121 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 699 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 304 278 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 886 060 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 418 217 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 973 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 304 278 zł w 2023 roku.
• 7 514 216 zł w 2022 roku.
• 6 165 991 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mart ceramic wyniosły 418 217 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 304 278 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -240 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 418 217 zł w 2023 roku
• 697 178 zł w 2022 roku
• 1 701 877 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku