CREATIVE FACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576305
NIP
9910502281
REGON
362512047

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
16,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
23 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
388 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
22 mln
Info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
TUŁOWICE
Adres
UL. PRZEMYSŁOWA, 3
Kod pocztowy
49-130
Rejestracja
2015-09-17
Rozpoczęcie działalności
2015-09-17
Kapitał zakładowy
4250600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.
Opis
  • Produkcja ceramicznych, porcelanowych i szklanych materiałów reklamowych
  • Customizacja produktów według indywidualnych potrzeb klienta
  • Zastosowanie nowoczesnych technologii jak kalkomania i nadruki termoczułe
  • Gwarancja trwałości oraz wysokiej jakości wyrobów
  • Ponad 200-letnia tradycja w branży ceramiki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory osiągnęła 22 955 039 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 22 941 395 zł. Pozostałe przychody to 13 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 22 553 598 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 387 797 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 169 487 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 955 039 zł w 2022 roku.
• 20 972 164 zł w 2021 roku.
• 15 523 148 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 29 156 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 797 zł w 2022 roku.
• 829 456 zł w 2021 roku.
• -89 469 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Creative factory wynosi 1,08 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Creative factory wynosi 1,35 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 187 374 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 082 464 zł w 2022 roku.
• 1 160 442 zł w 2021 roku.
• 152 402 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 240 782 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 349 503 zł w 2022 roku.
• 1 428 418 zł w 2021 roku.
• 409 430 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creative factory wynosi 21 951 624 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 877 975 zł a 57 387 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 597 748 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 951 624 zł w 2022 roku.
• 22 105 492 zł w 2021 roku.
• 14 532 900 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative factory wynosi 0,41%. To oznacza, że firma ma szansę 0,41% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,074% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,41% w 2022 roku.
• 0,49% w 2021 roku.
• 0,54% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 118 134 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Creative factory wyniosły 21 858 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 19% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 601 568 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 118 134 zł w 2022 roku
• 4 353 716 zł w 2021 roku
• 3 348 727 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creative factory wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 5 122 098 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 583 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 6 796 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 909 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 806 638 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 705 147 zł w 2022 roku.
• 19 228 105 zł w 2021 roku.
• 13 468 747 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creative factory wyniosły 9 909 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 871 351 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 909 047 zł w 2022 roku
• 12 819 803 zł w 2021 roku
• 7 889 900 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory wykazała przychody na poziomie 22 955 039 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 534 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 146 890 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 797 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 102 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 890 zł w 2022 roku
• 42 105 zł w 2021 roku
• 69 666 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Produkcja ceramicznych wyrobów stołowych i ozdobnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grata Grzegorz posiada 64423 udziałów, które stanowią 75.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Domagała Andrzej posiada 4065 udziałów, które stanowią 4.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.02.2022 jest Grata Grzegorz kontrolujący 76% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.10.2019 do 16.02.2022 był Grata Grzegorz kontrolując 76% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.04.2019 do 15.10.2019 najwięcej udziałów posiadał Grata Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 81%.

Podobne organizacje do CREATIVE FACTORY

Organizacja Numer KRS
1
0000071963
2
0000803083
3
0000950499
4
0000956443
5
0000564634
6
0000067360
7
0000067037
8
0000093583
9
0000018301
10
0000764225
11
0000689996
12
0000848184
13
0000037422
14
0000734340
15
0000101303
16
0000311708
17
0000303307
18
0000755352
19
0000051871
20
0000102753
21
0000171484
22
0000187482
23
0000309355
24
0000007819
25
0000042509
26
0000109442
27
0000771908
28
0000189300
29
0000116613
30
0000096392