CREATIVE FACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576305
NIP
9910502281
REGON
362512047

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
16,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
23 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
388 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
22 mln
Info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
TUŁOWICE
Adres
UL. PRZEMYSŁOWA, 3
Kod pocztowy
49-130
Rejestracja
2015-09-17
Rozpoczęcie działalności
2015-09-17
Kapitał zakładowy
4250600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.
Opis
  • Produkcja ceramicznych, porcelanowych i szklanych materiałów reklamowych
  • Customizacja produktów według indywidualnych potrzeb klienta
  • Zastosowanie nowoczesnych technologii jak kalkomania i nadruki termoczułe
  • Gwarancja trwałości oraz wysokiej jakości wyrobów
  • Ponad 200-letnia tradycja w branży ceramiki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory osiągnęła 22 955 039 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 22 941 395 zł. Pozostałe przychody to 13 644 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 22 553 598 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 387 797 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 169 487 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 955 039 zł w 2022 roku.
• 20 972 164 zł w 2021 roku.
• 15 523 148 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 29 156 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 797 zł w 2022 roku.
• 829 456 zł w 2021 roku.
• -89 469 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Creative factory wynosi 1,08 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Creative factory wynosi 1,35 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 187 374 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 082 464 zł w 2022 roku.
• 1 160 442 zł w 2021 roku.
• 152 402 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 240 782 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 349 503 zł w 2022 roku.
• 1 428 418 zł w 2021 roku.
• 409 430 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creative factory wynosi 21 951 624 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 877 975 zł a 57 387 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 597 748 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 951 624 zł w 2022 roku.
• 22 105 492 zł w 2021 roku.
• 14 532 900 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative factory wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,063% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,72% w 2021 roku.
• 0,78% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 118 134 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Creative factory wyniosły 21 858 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 19% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 601 568 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 118 134 zł w 2022 roku
• 4 353 716 zł w 2021 roku
• 3 348 727 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creative factory wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 5 122 098 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 583 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 6 796 100 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 909 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 806 638 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 705 147 zł w 2022 roku.
• 19 228 105 zł w 2021 roku.
• 13 468 747 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creative factory wyniosły 9 909 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 705 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 871 351 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 909 047 zł w 2022 roku
• 12 819 803 zł w 2021 roku
• 7 889 900 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory wykazała przychody na poziomie 22 955 039 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 534 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 146 890 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 797 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 102 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 890 zł w 2022 roku
• 42 105 zł w 2021 roku
• 69 666 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative factory wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Produkcja ceramicznych wyrobów stołowych i ozdobnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grata Grzegorz posiada 64423 udziałów, które stanowią 75.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Domagała Andrzej posiada 4065 udziałów, które stanowią 4.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.02.2022 jest Grata Grzegorz kontrolujący 76% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.10.2019 do 16.02.2022 był Grata Grzegorz kontrolując 76% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.04.2019 do 15.10.2019 najwięcej udziałów posiadał Grata Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 81%.