Produkcja ceramicznych, porcelanowych i szklanych materiałów reklamowych
Customizacja produktów według indywidualnych potrzeb klienta
Zastosowanie nowoczesnych technologii jak kalkomania i nadruki termoczułe
Gwarancja trwałości oraz wysokiej jakości wyrobów
Ponad 200-letnia tradycja w branży ceramiki
Creative Factory to firma specjalizująca się w produkcji ceramicznych, porcelanowych i szklanych materiałów reklamowych. Posiada ponad 200-letnią tradycję w branży ceramiki, sięgającą XIX wieku, co czyni ją jednym z wiodących producentów tego typu wyrobów w Polsce. Creative Factory oferuje customizowane produkty, od kubków po zestawy obiadowe, które są dostosowywane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak kalkomania szklarska, nadruki termoczułe oraz różnorodne techniki barwienia, firma zapewnia najwyższą jakość oraz trwałość swoich wyrobów, które były eksportowane do wielu krajów na całym świecie. Oprócz dbałości o estetykę i jakość, firma kładzie duży nacisk na długofalowe partnerstwo z klientami na wszystkich etapach współpracy. Zrealizowali ponad 90 000 projektów, co świadczy o ich doświadczeniu i umiejętności dostosowania się do potrzeb rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative factory osiągnęła 22 955 039 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 941 395 zł. Pozostałe przychody to 13 644 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 553 598 zł.
Zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 169 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 955 039 zł w 2022 roku.
• 20 972 164 zł w 2021 roku.
• 15 523 148 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 387 797 zł w 2022 roku.
• 829 456 zł w 2021 roku.
• -89 469 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative factory wynosi 1,08 mln zł.
EBITDA Creative factory wynosi 1,35 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
187 374 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 082 464 zł w
2022 roku.
• 1 160 442 zł w
2021 roku.
• 152 402 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
240 782 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 349 503 zł w
2022 roku.
• 1 428 418 zł w
2021 roku.
• 409 430 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative factory wynosi 21 951 624 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 877 975 zł a 57 387 597 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 597 748 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 951 624 zł w 2022 roku.
• 22 105 492 zł w 2021 roku.
• 14 532 900 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative factory wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,063% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,72% w 2021 roku.
• 0,78% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 118 134
zł.
Koszty operacyjne Creative factory wyniosły 21 858 931
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
601 568 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 118 134 zł w 2022 roku
• 4 353 716 zł w 2021 roku
• 3 348 727 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2022 roku
•
22% w 2021 roku
•
22% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative factory wyniosła 16 705 147 zł.
a
ktywa trwałe to 5 122 098 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 583 049 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 705 147 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 796 100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 909 047 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 806 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 705 147 zł w 2022 roku.
• 19 228 105 zł w 2021 roku.
• 13 468 747 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative factory wyniosły 9 909 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 705 147 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 871 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 909 047 zł w 2022 roku
• 12 819 803 zł w 2021 roku
• 7 889 900 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative factory wykazała przychody na poziomie 22 955 039 zł.
Organizacja zarobiła 534 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 890 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 387 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 890 zł w 2022 roku
• 42 105 zł w 2021 roku
• 69 666 zł w 2020 roku