SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja A basic brand osiągnęła 255 264 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 255 243 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 207 578 zł.
Zysk netto wyniósł 47 665 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 255 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 255 264 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 665 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT A basic brand wynosi 55 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A basic brand wynosi 400 334 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
39 499 zł a 667 307 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 400 334 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 400 334 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A basic brand wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,041% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 20 396
zł.
Koszty operacyjne A basic brand wyniosły 200 655
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
20 396 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 20 396 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów A basic brand wyniosła 638 668 zł.
a
ktywa obrotowe to 638 668 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 638 668 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 665 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 586 004 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 638 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 638 668 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 90.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A basic brand wyniosły 586 004 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 638 668 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 586 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 586 004 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A basic brand wykazała przychody na poziomie 255 264 zł.
Organizacja zarobiła 52 832 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5167 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5167 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5167 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku