POLISH OUTDOOR DISTRIBUTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000420977
NIP
2220894779
REGON
242935482

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
427 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
378 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-258 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
252 tys.
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
HUCISKO
Adres
UL. SKALNY WIDOK, 4D
Kod pocztowy
42-421
Rejestracja
2012-05-17
Rozpoczęcie działalności
2012-05-17
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Polish Outdoor Distribution Group to firma, która specjalizuje się w dystrybucjiszerokiej gamy odzieży oraz sprzętu outdoorowego renomowanych marek. W swojej ofercie posiada produkty takich firm jak Bergans of Norway, Yeti, Nordisk, Grand Canyon, Alfa, Wild Climb, Cousin Trestec, Trimm, Lasting oraz Sampaoli Creazioni. Celem przedsiębiorstwa jest wprowadzenie na rynek polski produktów o wysokiej jakości, które są uznawane na międzynarodowych rynkach. Polish Outdoor Distribution Group wyróżnia się nowatorskimi metodami dystrybucji, zapewniając sprawny kontakt z klientami oraz szybką realizację zamówień. Jako pionierzy w branży, firma dysponuje mobilnym showroomem, co umożliwia efektywne prezentowanie całej oferty bezpośrednio u klientów. Dzięki temu, Polish Outdoor Distribution Group stawia sobie za cel nie tylko zaspokojenie potrzeb rynku, ale również wypromowanie nowoczesnych standardów obsługi klienta w branży outdoorowej. Z siedzibą w Kompleksie 'Małe Dolomity' na Jurze, przedsiębiorstwo przyczynia się do rozwoju rynku outdoorowego w Polsce, dostosowując swoją ofertę do rosnących potrzeb klientów oraz zmieniających się trendów.
W skrócie
  • Dystrybucja odzieży i sprzętu outdoorowego.
  • Współpraca z markami m.in. Bergans of Norway i Yeti.
  • Wprowadzenie mobilnego showroomu na polski rynek.
  • Zastosowanie nowoczesnych metod zamawiania towaru.
  • Szybka realizacja zamówień oraz dobra komunikacja z klientami.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polish outdoor distribution group osiągnęła 377 750 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 377 056 zł. Pozostałe przychody to 694 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 635 371 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 258 314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 32 112 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 377 750 zł w 2023 roku.
• 569 648 zł w 2022 roku.
• 916 383 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -33 911 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -258 314 zł w 2023 roku.
• -549 906 zł w 2022 roku.
• -533 941 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polish outdoor distribution group wynosi 251 833 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 944 375 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 408 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 251 833 zł w 2023 roku.
• 379 765 zł w 2022 roku.
• 610 922 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polish outdoor distribution group wynosi 1,13%. To oznacza, że firma ma szansę 1,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,160% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,13% w 2023 roku.
• 1,44% w 2022 roku.
• 1,10% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polish outdoor distribution group wyniosła 427 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 427 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 427 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -1 578 982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 006 242 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 052 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 427 260 zł w 2023 roku.
• 600 558 zł w 2022 roku.
• 973 478 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -68%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polish outdoor distribution group wyniosły 2 006 242 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 427 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 470%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 262 296 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 006 242 zł w 2023 roku
• 1 921 226 zł w 2022 roku
• 1 210 300 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 470% w 2023 roku
• 320% w 2022 roku
• 124% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polish outdoor distribution group wykazała przychody na poziomie 377 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -258 314 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -258 314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polish outdoor distribution group wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gosztyła Ireneusz posiada 120 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kowalewska Gosztyła Dominika posiada 80 udziałów, które stanowią 40% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 04.04.2022 jest Gosztyła Ireneusz kontrolujący 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 30.05.2019 do 04.04.2022 był Gosztyła Ireneusz kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 29.01.2018 do 30.05.2019 najwięcej udziałów posiadał Gosztyła Ireneusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.

Podobne organizacje do POLISH OUTDOOR DISTRIBUTION GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000650094
2
0000451041
3
0000666469
4
0000573700
5
0000715518
6
0000672774
7
0000836925
8
0000185552
9
0000681301
10
0000712196
11
0000223739
12
0000105301
13
0000692568
14
0000295508
15
0000235366
16
0000122423
17
0000921260
18
0000214595
19
0000171648
20
0000253049
21
0000573838
22
0000252124
23
0000464063
24
0000710691
25
0000711929
26
0000004460
27
0000666634
28
0000569312
29
0000644520
30
0000720540