SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Brand Promotion to dynamiczna drukarnia z siedzibą w Rzeszowie, która od latdostarcza swoim klientom wydruki o wysokiej jakości. Specjalizuje się w szerokiej gamie produktów poligraficznych, które mogą być wykorzystane w celach reklamowych, dekoracyjnych czy okolicznościowych. Oferta firmy obejmuje między innymi zaproszenia ślubne, plakaty, wizytówki, ulotki, fototapety, banery reklamowe oraz naklejki, co sprawia, że klienci mogą znaleźć wszystko w jednym miejscu. Brand Promotion wyróżnia się profesjonalnym podejściem do każdego zlecenia, elastycznością oraz indywidualnym doradztwem, co zyskało uznanie wśród klientów. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi oraz doświadczonemu zespołowi, firma zapewnia krótki czas realizacji zamówień, co jest szczególnie istotne podczas organizacji ważnych wydarzeń. Warto również zaznaczyć, że drukarnia oferuje możliwość personalizacji produktów, co pozwala na dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb i gustów klientów, a także uproszczony proces zamówień online.
W skrócie
Szeroki asortyment usług poligraficznych
Produkcja zaproszeń, plakatów, wizytówek oraz banerów
Możliwość personalizacji i indywidualnego doradztwa
Szybki czas realizacji zamówień
Drukowanie w dowolnych formatach i nakładach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand promotion osiągnęła 681 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 681 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 627 854 zł.
Zysk netto wyniósł 54 136 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 681 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 681 990 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 136 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 136 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand promotion wynosi 719 308 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
48 102 zł a 1 704 976 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 719 308 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 719 308 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand promotion wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,072% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand promotion wyniosła 199 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 199 105 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 199 105 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 64 136 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 134 969 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 199 105 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand promotion wyniosły 134 969 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 199 105 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 134 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 134 969 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand promotion wykazała przychody na poziomie 681 990 zł.
Organizacja zarobiła 65 015 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 879 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 136 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 879 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 879 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku