Tworzenie reklam do social media i programów internetowych.
OTAKO.MEDIA to dynamiczna firma specjalizująca się w produkcji multimedialnej oraz obsłudze wydarzeń. Przedsiębiorstwo oferuje szeroki zakres usług, od realizacji nagrań i transmisji live, po kompleksową organizację eventów hybrydowych. Zespół składa się z doświadczonych reżyserów, realizatorów, producentów, operatorów kamer i techników, którzy wspierają klienta w każdym etapie produkcji. OTAKO.MEDIA dysponuje nowoczesnym sprzętem technologicznym, w tym studiem nagraniowym w Warszawie oraz OB Vanem 4K z możliwością obsługi do 12 kamer, co pozwala na nadawanie relacji z dowolnego miejsca na świecie. Firma oferuje również profesjonalną obsługę techniczną eventów dzięki zespołowi Softsound oraz pełen pakiet usług związanych z nagłośnieniem, oświetleniem i multimediami. W sferze produkcji wideo, OTAKO.tv zajmuje się tworzeniem reklam do mediów społecznościowych oraz programów internetowych, dostarczając kompleksowe i kreatywne rozwiązania dla społeczności i marek. Misją firmy jest tworzenie atrakcyjnych i profesjonalnych projektów dla swoich klientów, zapewniając im nie tylko wysoką jakość usług, ale również kreatywne i indywidualne podejście do każdego zlecenia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Otako.media osiągnęła 3 782 483 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 782 240 zł. Pozostałe przychody to 243 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 409 110 zł.
Zysk netto wyniósł 373 129 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 891 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 782 483 zł w 2023 roku.
• 4 085 957 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 186 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 373 129 zł w 2023 roku.
• 243 065 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Otako.media wynosi 373 tys. zł.
EBITDA Otako.media wynosi 379 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Otako.media wynosi 4 480 067 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
465 895 zł a 9 456 207 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 240 034 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 480 067 zł w 2023 roku.
• 3 882 279 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Otako.media wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 392 699
zł.
Koszty operacyjne Otako.media wyniosły 3 409 014
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
196 349 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 392 699 zł w 2023 roku
• 329 848 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Otako.media wyniosła 824 483 zł.
u
działy (akcje) własne to -500 zł.
a
ktywa trwałe to 89 085 zł.
a
ktywa obrotowe to 735 397 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 824 483 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 621 194 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 203 289 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 412 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 824 483 zł w 2023 roku.
• 707 080 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Otako.media wyniosły 203 289 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 824 483 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 101 644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 203 289 zł w 2023 roku
• 459 015 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Otako.media wykazała przychody na poziomie 3 782 483 zł.
Organizacja zarobiła 373 129 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 373 129 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Otako.media wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.