Organizacja Ed commercials polska osiągnęła 1 599 123 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 598 314 zł. Pozostałe przychody to 809 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 608 602 zł.
Strata netto wyniosła 10 288 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -37 946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 599 123 zł w 2022 roku.
• 3 201 535 zł w 2021 roku.
• 1 806 993 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -10 288 zł w 2022 roku.
• 480 586 zł w 2021 roku.
• 253 116 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ed commercials polska wynosi 1 551 201 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 997 807 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 50 777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 551 201 zł w 2022 roku.
• 4 671 034 zł w 2021 roku.
• 2 471 020 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ed commercials polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ed commercials polska wyniosła 694 861 zł.
a
ktywa obrotowe to 694 861 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 694 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 646 825 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 036 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 694 861 zł w 2022 roku.
• 1 553 330 zł w 2021 roku.
• 638 288 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ed commercials polska wyniosły 48 036 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 694 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 984 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 036 zł w 2022 roku
• 734 217 zł w 2021 roku
• 299 760 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ed commercials polska wykazała przychody na poziomie 1 599 123 zł.
Organizacja zarobiła -10 288 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -10 288 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 0 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 36 290 zł w 2021 roku
• 14 144 zł w 2020 roku
Organizacja Ed commercials polska wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Skoczeń Renata
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Skoczeń Marta
posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 07.07.2020 jest
Skoczeń Renata
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.02.2019 do 07.07.2020
była Skoczeń Renata
kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.10.2011 do 15.02.2019:
• Daem Eric (50% udziałów)
• Skoczeń Renata (50% udziałów)