Organizacja Brand design studio osiągnęła 364 004 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 364 004 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 280 450 zł.
Zysk netto wyniósł 83 554 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 182 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 364 004 zł w 2023 roku.
• 282 930 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 83 554 zł w 2023 roku.
• 1213 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand design studio wynosi 644 211 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
67 325 zł a 1 169 756 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 322 105 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 644 211 zł w 2023 roku.
• 198 132 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand design studio wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand design studio wyniosła 168 722 zł.
a
ktywa obrotowe to 168 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 168 722 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 767 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 955 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 168 722 zł w 2023 roku.
• 42 212 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand design studio wyniosły 78 955 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 168 722 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 955 zł w 2023 roku
• 35 999 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand design studio wykazała przychody na poziomie 364 004 zł.
Organizacja zarobiła 93 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 237 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 83 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5119 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 237 zł w 2023 roku
• 582 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku