BRAND DESIGN STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000943097
NIP
5342646245
REGON
520881104

Podsumowanie

aktywa
169 tys.
przychód
364 tys.
zysk
84 tys.
wartość firmy
644 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PRUSZKÓW
Adres
UL. FARAONA, 7
Kod pocztowy
05-800
Rejestracja
2021-12-30
Rozpoczęcie działalności
2021-12-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand design studio osiągnęła 364 004 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 364 004 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 280 450 zł.
Zysk netto wyniósł 83 554 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 182 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 364 004 zł w 2023 roku.
• 282 930 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 41 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 83 554 zł w 2023 roku.
• 1213 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand design studio wynosi 644 211 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 67 325 zł a 1 169 756 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 322 105 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 644 211 zł w 2023 roku.
• 198 132 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand design studio wyniosła 168 722 zł.
a
ktywa obrotowe to 168 722 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 168 722 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 767 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 955 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 168 722 zł w 2023 roku.
• 42 212 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand design studio wyniosły 78 955 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 168 722 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 955 zł w 2023 roku
• 35 999 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand design studio wykazała przychody na poziomie 364 004 zł.
Organizacja zarobiła 93 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 237 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 83 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5119 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 237 zł w 2023 roku
• 582 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand design studio wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Krzyczkowski Łukasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Krzyczkowska Klaudia posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.