DigitalFlow.pl to firma specjalizująca się w zakresie transformacji cyfrowej orazmarketingu internetowego, oferująca szeroką gamę usług, od SEO i SEM, po content marketing oraz doradztwo dotyczące Google Moja Firma. Jednym z kluczowych elementów działalności firmy jest pomoc w optymalizacji strategii cyfrowych dla wydawców i innych podmiotów działających w Internecie. Dzięki gruntownemu zrozumieniu specyfiki rynku wydawniczego, DigitalFlow.pl wspiera swoich klientów w przystosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych, zwłaszcza w kontekście przekształcania tradycyjnych modeli biznesowych w kierunku subskrypcyjnym. Przeprowadzają szkolenia oraz oferują konsultacje, co pozwala na wzrost efektywności i rentowności działalności ich klientów. DigitalFlow.pl współpracuje z różnymi renomowanymi partnerami, co zwiększa zakres ich usług oraz kompetencji. Klienci firmy doceniają elastyczność i profesjonalizm zespołu, który angażuje się w każdy projekt, niezależnie od jego wielkości czy skomplikowania. Historia DigitalFlow.pl sięga roku 2014, kiedy to założyciel Pawel Nowacki zdecydował się na rozwój biznesu, który z biegiem lat zyskał na znaczeniu, przekształcając się w wiodącą firmę w dziedzinie marketingu internetowego w Polsce.
W skrócie
Usługi z zakresu SEO i SEM.
Konsultacje oraz szkolenia w zakresie transformacji cyfrowej.
Wsparcie w optymalizacji strategii marketingowej dla wydawców.
Zarządzanie narzędziami Google Moja Firma oraz kampaniami reklamowymi.
Współpraca z renomowanymi partnerami branżowymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digitalflow.pl osiągnęła 293 504 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 293 502 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 215 344 zł.
Zysk netto wyniósł 78 158 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 73 376 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 293 504 zł w 2023 roku.
• 313 321 zł w 2022 roku.
• 748 333 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 158 zł w 2023 roku.
• 97 333 zł w 2022 roku.
• 166 289 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digitalflow.pl wynosi 570 670 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 368 zł a 1 094 212 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 142 668 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 570 670 zł w 2023 roku.
• 659 961 zł w 2022 roku.
• 1 292 509 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digitalflow.pl wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digitalflow.pl wyniosła 101 763 zł.
a
ktywa obrotowe to 101 763 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 101 763 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 605 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 101 763 zł w 2023 roku.
• 88 305 zł w 2022 roku.
• 174 446 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digitalflow.pl wyniosły 18 605 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 101 763 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 605 zł w 2023 roku
• 5973 zł w 2022 roku
• 3158 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digitalflow.pl wykazała przychody na poziomie 293 504 zł.
Organizacja zarobiła 85 888 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7730 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 158 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1933 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7730 zł w 2023 roku
• 9663 zł w 2022 roku
• 16 441 zł w 2021 roku