Projekty organizacji ruchu oraz sygnalizacji świetlnej.
Kompleksowa obsługa od etapu koncepcji po uzyskanie pozwoleń.
Doświadczenie w zarządzaniu systemem TRISTAR w Gdańsku, Gdyni i Sopocie.
PM TRAFFIC to biuro konsultingowo-projektowe, które od ponad 10 lat specjalizuje się w inżynierii ruchu drogowego. Organizacja ta skupia zespół wykwalifikowanych inżynierów, którzy oferują szeroki zakres usług związanych z analizą, projektowaniem i wdrożeniem rozwiązań drogowych. Kluczowe obszary działalności PM TRAFFIC obejmują analizy ruchu drogowego, symulacje, projekty organizacji ruchu oraz projektowanie sygnalizacji świetlnej. Organizacja nie tylko pomaga inwestorom w procesach projektowych, ale także zapewnia kompleksową obsługę, od koncepcji po uzyskanie niezbędnych pozwoleń budowlanych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w realizacji zintegrowanego systemu zarządzania ruchem TRISTAR w Trójmieście, PM TRAFFIC wyróżnia się na tle konkurencji, dbając o bezpieczeństwo i efektywność ruchu drogowego. Celem firmy jest dostarczanie najwyższej jakości usług dostosowanych do potrzeb klientów, co potwierdza ich profesjonalne podejście i terminowość działań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pm traffic osiągnęła 1 251 798 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 251 095 zł. Pozostałe przychody to 703 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 127 330 zł.
Zysk netto wyniósł 123 765 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 625 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 251 798 zł w 2023 roku.
• 827 053 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 123 765 zł w 2023 roku.
• 101 311 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pm traffic wynosi 1 502 151 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
172 557 zł a 3 129 495 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 751 075 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 502 151 zł w 2023 roku.
• 1 036 346 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pm traffic wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 144 709
zł.
Koszty operacyjne Pm traffic wyniosły 1 115 050
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
72 355 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 144 709 zł w 2023 roku
• 110 319 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pm traffic wyniosła 347 931 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 48 295 zł.
a
ktywa obrotowe to 299 637 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 347 931 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 230 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 117 855 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 173 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 347 931 zł w 2023 roku.
• 261 218 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pm traffic wyniosły 117 855 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 347 931 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58 927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 117 855 zł w 2023 roku
• 154 907 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pm traffic wykazała przychody na poziomie 1 251 798 zł.
Organizacja zarobiła 136 323 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 558 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 123 765 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6279 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 558 zł w 2023 roku
• 10 020 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Pm traffic wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Steńczyk Paweł
posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Zawisza Marcin
posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.