Organizacja Customertimes poland osiągnęła 151 883 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 151 883 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 353 538 zł.
Strata netto wyniosła 201 654 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 151 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 151 883 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -198 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -201 654 zł w 2022 roku.
• -3179 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customertimes poland wynosi 101 256 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 379 709 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 99 890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 101 256 zł w 2022 roku.
• 1366 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customertimes poland wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,146% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customertimes poland wyniosła 115 451 zł.
a
ktywa trwałe to 52 746 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 705 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 115 451 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -199 834 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 315 284 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 115 451 zł w 2022 roku.
• 4350 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -175%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
Marża operacyjna wyniosła -131%.
Marża netto wyniosła -133%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -101.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 275.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -131.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -132.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customertimes poland wyniosły 315 284 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 115 451 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 273%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 315 284 zł w 2022 roku
• 2529 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 215 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 273% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customertimes poland wykazała przychody na poziomie 151 883 zł.
Organizacja zarobiła -201 654 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -201 654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku