D ONE BRAND CONSULTING&DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000926744
NIP
7011055735
REGON
520224636

Podsumowanie

aktywa
281 tys.
przychód
507 tys.
zysk
207 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KS. IGNACEGO SKORUPKI, 5
Kod pocztowy
00-546
Rejestracja
2021-10-18
Rozpoczęcie działalności
2021-10-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄD JEDNOOSOBOWY PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja D one brand consulting&design osiągnęła 506 897 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 504 809 zł. Pozostałe przychody to 2088 zł.
Całkowite koszty wyniosły 298 056 zł.
Zysk netto wyniósł 206 753 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 506 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 506 897 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 206 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 206 753 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji D one brand consulting&design wynosi 1 323 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 158 815 zł a 2 894 547 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 323 760 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 323 760 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów D one brand consulting&design wyniosła 280 861 zł.
a
ktywa obrotowe to 280 861 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 280 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 211 753 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 108 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 280 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 280 861 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 41%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania D one brand consulting&design wyniosły 69 108 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 280 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 108 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja D one brand consulting&design wykazała przychody na poziomie 506 897 zł.
Organizacja zarobiła 228 549 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 796 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 206 753 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 21 796 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 796 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja D one brand consulting&design wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Neumann Robert posiada 26 udziałów, które stanowią 52% firmy.
Szczutkowska Aleksandra posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Studniarski Sebastian posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Niewiadomska Małgorzata posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Największym udziałowcem od 11.12.2023 jest Neumann Robert kontrolujący 52% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.01.2022 do 11.12.2023 był Neumann Robert kontrolując 92% udziałów.
W okresie od 18.10.2021 do 14.01.2022 najwięcej udziałów posiadał Banaszyk Karol . Jego udziały w tym czasie wynosiły 92%.