Użycie ekologicznych materiałów i procesów produkcji
Transparentność: imię szwaczki na metce
Wsparcie lokalnych rzemieślników
Przekazywanie 1% ze sprzedaży na działania proekologiczne
OSNOVA jest polską marką odzieżową, która stawia na produkcję klasycznych, premium basic ubrań w oparciu o ekologiczne materiały. Skierowana do klientów, którzy poszukują odzieży odpowiedzialnej ekologicznie, OSNOVA kładzie nacisk na transparentność i lokalność. Wszystkie produkty powstają w Polsce, głównie w rodzinnych szwalniach, co przyczynia się do wspierania lokalnych rzemieślników. Każdy element odzieży nosi imię szwaczki, co podkreśla szacunek do pracy ludzkich rąk. Marka korzysta z materiałów pochodzących z recyklingu i utrzymuje zrównoważony proces produkcji, starając się ograniczyć negatywny wpływ na środowisko. Osnova wykorzystuje unikalne tkaniny, takie jak certyfikowany elastan ROICA oraz jeans w 100% z recyklingu. Najlepsi specjaliści kontrolują każdy etap produkcji, zapewniając wysoką jakość wyrobów, skupiając się na detalach. W ramach społecznej odpowiedzialności, marka przekazuje co najmniej 1% ze sprzedaży na proekologiczne inicjatywy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Susie label osiągnęła 718 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 718 303 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 512 805 zł.
Zysk netto wyniósł 205 498 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 359 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 718 303 zł w 2023 roku.
• 12 510 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 205 498 zł w 2023 roku.
• -26 397 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Susie label wynosi 1 453 937 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
153 076 zł a 2 876 974 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 726 969 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 453 937 zł w 2023 roku.
• 8340 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Susie label wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 242 533
zł.
Koszty operacyjne Susie label wyniosły 492 279
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
121 267 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 242 533 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
24.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Susie label wyniosła 250 138 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 90 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 160 138 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 250 138 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 204 101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 037 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 125 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 250 138 zł w 2023 roku.
• 8634 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Susie label wyniosły 46 037 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 250 138 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 037 zł w 2023 roku
• 10 032 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 116% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Susie label wykazała przychody na poziomie 718 303 zł.
Organizacja zarobiła 226 024 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 526 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 205 498 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 263 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 526 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku