WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIK PIOTR PIETRUSZEWSKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. WSPÓLNIK IZABELA PIETRUSZEWSKA MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE Z INNYM WSPÓLNIKIEM LUB PROKURENTEM. WSPÓLNIK IWONA SZUMIELEWICZ MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE Z INNYM WSPÓLNIKIEM LUB PROKURENTEM.
Organizacja Creativa design pietruszewscy & szumielewicz osiągnęła 2 546 774 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 546 774 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 120 111 zł.
Zysk netto wyniósł 426 664 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 643 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 546 774 zł w 2022 roku.
• 1 394 193 zł w 2021 roku.
• 1 259 129 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 664 zł w 2022 roku.
• 387 313 zł w 2021 roku.
• 303 165 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wynosi 3 664 189 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
259 686 zł a 6 366 936 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 756 450 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 664 189 zł w 2022 roku.
• 2 633 050 zł w 2021 roku.
• 2 151 290 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,16% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wyniosła 707 550 zł.
a
ktywa obrotowe to 707 550 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 707 550 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 346 247 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 361 303 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 707 550 zł w 2022 roku.
• 522 139 zł w 2021 roku.
• 534 665 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 123%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wyniosły 361 303 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 707 550 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 361 303 zł w 2022 roku
• 316 356 zł w 2021 roku
• 402 384 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 75% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wykazała przychody na poziomie 2 546 774 zł.
Organizacja zarobiła 426 664 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 664 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -346 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 692 zł w 2020 roku
Organizacja Creativa design pietruszewscy & szumielewicz wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do CREATIVA DESIGN PIETRUSZEWSCY & SZUMIELEWICZ