Lighting Brands Ltd to firma zajmująca się sprzedażą szerokiego asortymentu oświetlenia zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Oferuje ponad 3500 modeli lamp, w tym lampy stołowe oraz piękne kolekcje oświetlenia w stylu Tiffany, co czyni ją jednym z najbardziej rozpoznawalnych dostawców w branży. Firma prowadzi współpracę z różnorodnymi markami, co pozwala na dostarczanie klientom szerokiego wyboru produktów, które mogą odpowiedzieć na odmienne gusta i potrzeby. Aby ułatwić współpracę, Lighting Brands umożliwia zakładanie kont handlowych dla partnerów biznesowych, a także oferuje szczegółowe informacje dotyczące warunków współpracy. Ich siedziba znajduje się w Bishopstoke, a godziny otwarcia są dostosowane do potrzeb klientów. Dzięki wysokiej jakości produktom oraz zróżnicowanej ofercie, Lighting Brands wyróżnia się na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lighting brands osiągnęła 3 612 400 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 612 400 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 617 636 zł.
Strata netto wyniosła 5236 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 806 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 612 400 zł w 2022 roku.
• 1 443 794 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5236 zł w 2022 roku.
• -30 910 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lighting brands wynosi 15 tys. zł.
EBITDA Lighting brands wynosi 15 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lighting brands wynosi 2 408 267 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 031 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 204 133 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 408 267 zł w 2022 roku.
• 962 529 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lighting brands wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 197 695
zł.
Koszty operacyjne Lighting brands wyniosły 3 597 565
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
98 847 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 197 695 zł w 2022 roku
• 69 741 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lighting brands wyniosła 683 583 zł.
a
ktywa obrotowe to 683 583 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 683 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -31 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 714 729 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 341 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 683 583 zł w 2022 roku.
• 491 190 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lighting brands wyniosły 714 729 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 683 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 105%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 357 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 714 729 zł w 2022 roku
• 517 101 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 105% w 2022 roku
• 105% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lighting brands wykazała przychody na poziomie 3 612 400 zł.
Organizacja zarobiła -5236 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5236 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku