Big Brands Group to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się importem,eksportem, dystrybucją oraz produkcją najlepszych globalnych marek w sektorze FMCG. Działa od 2012 roku, oferując imponującą gamę ponad 20 000 produktów, które dostarczają do 95 krajów na całym świecie. Klientami Big Brands Group są nie tylko duże hurtownie i supermarkety, ale również lokalne sklepy, automaty, stacje benzynowe oraz sektor HoReCa, co czyni tę firmę kluczowym graczem w branży. 'Pod jednym dachem' dostępne są znane marki w kategorii słodyczy, napojów, kawy czy herbaty oraz artykułów spożywczych i non-food. Wyróżniające cechy tego przedsiębiorstwa obejmują nie tylko szeroki asortyment, ale także nowoczesny magazyn w Europie Centralnej oraz zaawansowane technologie, takie jak automatyczne linie pakujące i systemy etykietowania w wielu językach. Big Brands Group kładzie duży nacisk na ekspertyzę, transparentność i współpracę z partnerami, co przekłada się na mocną pozycję na rynku i satysfakcję klientów.
W skrócie
Importer, eksporter, dystrybutor i producent produktów FMCG
Ponad 20 000 produktów dostępnych w ofercie
Obsługuje dużą gamę klientów, w tym supermarkety i sektor HoReCa
Nowoczesny magazyn i zaawansowane technologie pakowania
Zapewnienie wsparcia w certyfikacji produktów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Big brands group osiągnęła 307 503 605 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 306 437 615 zł. Pozostałe przychody to 1 065 989 zł.
Całkowite koszty wyniosły 294 090 418 zł.
Zysk netto wyniósł 12 347 197 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 29 830 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 307 503 605 zł w 2020 roku.
• 277 673 525 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6 350 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 347 197 zł w 2020 roku.
• 5 996 921 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group wynosi 277 661 860 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
23 270 669 zł a 768 759 011 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 669 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 277 661 860 zł w 2020 roku.
• 232 992 523 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big brands group wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,061% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,13% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Big brands group wyniosła 76 851 721 zł.
a
ktywa trwałe to 6 182 836 zł.
a
ktywa obrotowe to 70 668 884 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 851 721 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 027 558 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 824 162 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 364 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 851 721 zł w 2020 roku.
• 79 216 413 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Big brands group wyniosły 45 824 162 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 851 721 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 540 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 824 162 zł w 2020 roku
• 47 364 208 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2020 roku
• 60% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Big brands group wykazała przychody na poziomie 307 503 605 zł.