BIG BRANDS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA KRS
0000903362
NIP
7010338388
REGON
146049119

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
76,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
307,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
12,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
277,7 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KOSTOWIEC
Adres
, 18
Kod pocztowy
05-832
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY WSPÓLNIK SAMODZIELNIE
Opis
Big Brands Group to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się importem,eksportem, dystrybucją oraz produkcją najlepszych globalnych marek w sektorze FMCG. Działa od 2012 roku, oferując imponującą gamę ponad 20 000 produktów, które dostarczają do 95 krajów na całym świecie. Klientami Big Brands Group są nie tylko duże hurtownie i supermarkety, ale również lokalne sklepy, automaty, stacje benzynowe oraz sektor HoReCa, co czyni tę firmę kluczowym graczem w branży. 'Pod jednym dachem' dostępne są znane marki w kategorii słodyczy, napojów, kawy czy herbaty oraz artykułów spożywczych i non-food. Wyróżniające cechy tego przedsiębiorstwa obejmują nie tylko szeroki asortyment, ale także nowoczesny magazyn w Europie Centralnej oraz zaawansowane technologie, takie jak automatyczne linie pakujące i systemy etykietowania w wielu językach. Big Brands Group kładzie duży nacisk na ekspertyzę, transparentność i współpracę z partnerami, co przekłada się na mocną pozycję na rynku i satysfakcję klientów.
W skrócie
  • Importer, eksporter, dystrybutor i producent produktów FMCG
  • Ponad 20 000 produktów dostępnych w ofercie
  • Obsługuje dużą gamę klientów, w tym supermarkety i sektor HoReCa
  • Nowoczesny magazyn i zaawansowane technologie pakowania
  • Zapewnienie wsparcia w certyfikacji produktów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group osiągnęła 307 503 605 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 306 437 615 zł. Pozostałe przychody to 1 065 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 294 090 418 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 12 347 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 830 080 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 307 503 605 zł w 2020 roku.
• 277 673 525 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6 350 276 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 347 197 zł w 2020 roku.
• 5 996 921 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group wynosi 277 661 860 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 23 270 669 zł a 768 759 011 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 44 669 337 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 277 661 860 zł w 2020 roku.
• 232 992 523 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big brands group wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,061% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2020 roku.
• 0,13% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Big brands group wyniosła 76 851 721 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 6 182 836 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 70 668 884 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 851 721 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 31 027 558 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 824 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 364 692 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 851 721 zł w 2020 roku.
• 79 216 413 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Big brands group wyniosły 45 824 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 851 721 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 540 045 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 824 162 zł w 2020 roku
• 47 364 208 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2020 roku
• 60% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group wykazała przychody na poziomie 307 503 605 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Big brands group wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Magazynowanie i przechowywanie towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do BIG BRANDS GROUP