BIG BRANDS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000410936
NIP
7010334083
REGON
145999215

Podsumowanie

aktywa
505 tys.
przychód
7 tys.
zysk
-7 tys.
wartość firmy
5 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
STARA BUKÓWKA
Adres
UL. WARSZAWSKA, 22
Kod pocztowy
96-321
Rejestracja
2012-02-10
Rozpoczęcie działalności
2012-03-01
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Big brands group osiągnęła 7362 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7362 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 912 zł.
Strata netto wyniosła 6550 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -112 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7362 zł w 2022 roku.
• 2154 zł w 2021 roku.
• 1090 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -86 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6550 zł w 2022 roku.
• -131 614 zł w 2021 roku.
• -136 981 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group wynosi 4908 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 18 406 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -475 246 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4908 zł w 2022 roku.
• 1436 zł w 2021 roku.
• 47 854 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Big brands group wyniosła 505 484 zł.
a
ktywa obrotowe to 505 484 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 505 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -20 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 526 012 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 505 484 zł w 2022 roku.
• 525 529 zł w 2021 roku.
• 521 291 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -89%.
Marża netto wyniosła -89%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Big brands group wyniosły 526 012 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 505 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 86 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 526 012 zł w 2022 roku
• 539 506 zł w 2021 roku
• 458 455 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 103% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Big brands group wykazała przychody na poziomie 7362 zł.
Organizacja zarobiła -6550 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6550 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -26 081 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 107 605 zł w 2021 roku
• 123 531 zł w 2020 roku

Organizacja Big brands group wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Daoudo Mohamed posiada 150 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Meftah Mehdi posiada 150 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Meftah Mehdi (50% udziałów)
• Daoudo Mohamed (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2012 do 19.06.2012:
• Meftah Mehdi (33% udziałów)
• Sakouhi Mehdi (33% udziałów)
• Daoudo Mohamed (33% udziałów)