SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Big brands group osiągnęła 8055 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8055 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 139 zł.
Strata netto wyniosła 17 084 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -84 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8055 zł w 2023 roku.
• 7362 zł w 2022 roku.
• 2154 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -67 454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 084 zł w 2023 roku.
• -6550 zł w 2022 roku.
• -131 614 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Big brands group wynosi -12 tys. zł.
EBITDA Big brands group wynosi -12 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1325 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -11 613 zł w
2023 roku.
• -6550 zł w
2022 roku.
• -24 009 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big brands group wynosi 23 242 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 95 316 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -351 851 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 242 zł w 2023 roku.
• 4908 zł w 2022 roku.
• 1436 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Big brands group wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,54% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Big brands group wyniosły 19 668
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Big brands group wyniosła 97 192 zł.
a
ktywa obrotowe to 97 192 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 97 192 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 829 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 73 363 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -105 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 97 192 zł w 2023 roku.
• 505 484 zł w 2022 roku.
• 525 529 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -72%.
Marża operacyjna wyniosła -144%.
Marża netto wyniosła -212%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -71.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Big brands group wyniosły 73 363 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 97 192 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -48 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 73 363 zł w 2023 roku
• 526 012 zł w 2022 roku
• 539 506 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 104% w 2022 roku
• 103% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Big brands group wykazała przychody na poziomie 8055 zł.
Organizacja zarobiła -17 084 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 561 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 107 605 zł w 2021 roku
Organizacja Big brands group wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Meftah Mehdi
posiada 300 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.01.2025 jest
Meftah Mehdi
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.06.2012 do 08.01.2025:
• Meftah Mehdi (50% udziałów)
• Daoudo Mohamed (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2012 do 19.06.2012:
• Meftah Mehdi (33% udziałów)
• Daoudo Mohamed (33% udziałów)
• Sakouhi Mehdi (33% udziałów)