Wprowadzanie produktów na rynki niemieckojęzyczne i polski
Współpraca z międzynarodowymi sieciami sprzedaży
15 lat doświadczenia, 550 produktów wprowadzonych na rynek
Generowanie około 20 milionów Euro rocznego przychodu dla klientów
GP FMCG jest cenioną firmą specjalizującą się w wprowadzaniu produktów na międzynarodowe rynki, w szczególności w krajach niemieckojęzycznych oraz w Polsce. Dzięki bogatemu doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu, GP FMCG pomaga producentom żywności i artykułów codziennego użytku zdobywać rynki w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz Polsce. Od 15 lat firma wprowadziła aż 550 produktów, generując rocznie około 20 milionów Euro dla swoich klientów. Współpracują z wieloma sieciami sprzedaży detalicznej, co pozwala ich partnerom handlowym na dotarcie do milionów konsumentów. Firma ceni sobie innowacyjne produkty posiadające międzynarodowy potencjał, zarówno pod względem receptury jak i opakowania. Ich działalność i zaangażowanie w każdy projekt gwarantują sukces wprowadzanych produktów na rynek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gp fmcg osiągnęła 2 396 155 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 356 114 zł. Pozostałe przychody to 40 040 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 788 909 zł.
Zysk netto wyniósł 567 205 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 798 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 396 155 zł w 2023 roku.
• 981 877 zł w 2022 roku.
• 530 745 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 189 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 567 205 zł w 2023 roku.
• 587 970 zł w 2022 roku.
• 285 203 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gp fmcg wynosi 622 tys. zł.
EBITDA Gp fmcg wynosi 667 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gp fmcg wynosi 4 984 040 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 117 784 zł a 7 940 870 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 661 347 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 984 040 zł w 2023 roku.
• 3 698 847 zł w 2022 roku.
• 1 746 046 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gp fmcg wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 330 186
zł.
Koszty operacyjne Gp fmcg wyniosły 1 733 740
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
110 062 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 330 186 zł w 2023 roku
• 175 625 zł w 2022 roku
• 50 927 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gp fmcg wyniosła 1 652 147 zł.
a
ktywa trwałe to 7000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 645 147 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 652 147 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 490 379 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 161 768 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 550 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 652 147 zł w 2023 roku.
• 1 032 726 zł w 2022 roku.
• 441 934 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gp fmcg wyniosły 161 768 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 652 147 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 161 768 zł w 2023 roku
• 109 552 zł w 2022 roku
• 106 731 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gp fmcg wykazała przychody na poziomie 2 396 155 zł.
Organizacja zarobiła 623 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 55 898 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 567 205 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 633 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 55 898 zł w 2023 roku
• 58 282 zł w 2022 roku
• 28 620 zł w 2021 roku
Organizacja Gp fmcg wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.