HOME BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000897804
NIP
8943167338
REGON
388824708

Podsumowanie

aktywa
111 tys.
przychód
309 tys.
zysk
1 tys.
wartość firmy
216 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ROBOTNICZA, 42A
Kod pocztowy
53-608
Rejestracja
2021-04-29
Rozpoczęcie działalności
2021-04-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Home brand osiągnęła 308 652 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 308 651 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 307 197 zł.
Zysk netto wyniósł 1454 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 308 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 308 652 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1454 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Home brand wynosi 216 424 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4840 zł a 771 629 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 216 424 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 216 424 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Home brand wyniosła 111 043 zł.
a
ktywa obrotowe to 111 043 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 111 043 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6454 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 104 590 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 111 043 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Home brand wyniosły 104 590 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 111 043 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 104 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 104 590 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Home brand wykazała przychody na poziomie 308 652 zł.
Organizacja zarobiła 2172 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 718 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1454 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 718 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 718 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Home brand wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mnatsakanyan Bagrat posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Jaworska Bożena posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.