Organizacja Cloud call center osiągnęła 2 712 728 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 712 428 zł. Pozostałe przychody to 300 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 792 461 zł.
Strata netto wyniosła 80 033 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 356 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 712 728 zł w 2022 roku.
• 1 809 068 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -40 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -80 033 zł w 2022 roku.
• 62 376 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cloud call center wynosi 1 808 485 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 781 820 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 904 243 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 808 485 zł w 2022 roku.
• 1 509 831 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cloud call center wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,307% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cloud call center wyniosła 404 539 zł.
a
ktywa trwałe to 160 080 zł.
a
ktywa obrotowe to 244 458 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 404 539 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7657 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 412 196 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 404 539 zł w 2022 roku.
• 276 075 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,045%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 522.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cloud call center wyniosły 412 196 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 404 539 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 206 098 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 412 196 zł w 2022 roku
• 203 699 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cloud call center wykazała przychody na poziomie 2 712 728 zł.
Organizacja zarobiła -80 033 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -80 033 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 6907 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku