Rider Van Factory to firma specjalizująca się w aranżacji i produkcji kampervanów,która stawia na wysoką jakość swoich produktów oraz satysfakcję klientów. Oferuje szeroki zakres usług, w tym sprzedaż gotowych kamperów oraz możliwość przekształcenia nabywanych pojazdów, takich jak VW Transporter T5 i T6, w funkcjonalne kampery. Kluczowym elementem oferty są także innowacyjne dachy sypialne oraz meble kamperowe, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie przestrzeni i dostosowanie pojazdu do indywidualnych potrzeb. Firma zyskuje na popularności dzięki swojemu doświadczeniu, które obejmuje już ponad 20 milionów kilometrów pokonanych tras w Europie, co potwierdza, że ich produkty są sprawdzone w praktyce. Rider Van Factory przyciąga klientów także poprzez zbudowaną społeczność - dotychczas materiały i usługi firmy wybrało ponad 750 zadowolonych klientów, co świadczy o renomie i jakości oferowanych rozwiązań. Misją przedsiębiorstwa jest dostarczenie klientom wszelkich niezbędnych narzędzi do odkrywania świata w niezależny sposób, promując aktywny styl życia oraz pasję do caravaningu.
W skrócie
Produkcja i sprzedaż kampervanów.
Przekształcanie VW Transporter T5/T6 w kampery.
Montaż dachów sypialnych i mebli kamperowych.
Obsługa ponad 750 zadowolonych klientów.
Długotrwałe doświadczenie w branży caravaningowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rider van factory osiągnęła 8 640 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 341 574 zł. Pozostałe przychody to 299 249 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 468 975 zł.
Strata netto wyniosła 2 127 400 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 880 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 640 823 zł w 2023 roku.
• 24 813 370 zł w 2022 roku.
• 14 006 599 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -709 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 127 400 zł w 2023 roku.
• -1 025 334 zł w 2022 roku.
• 258 911 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rider van factory wynosi 5 760 549 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 602 058 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 920 183 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 760 549 zł w 2023 roku.
• 16 542 247 zł w 2022 roku.
• 10 599 811 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rider van factory wynosi 3,28%. To oznacza, że firma ma szansę 3,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,066% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,28% w 2023 roku.
• 1,42% w 2022 roku.
• 0,72% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rider van factory wyniosła 5 931 866 zł.
a
ktywa trwałe to 151 554 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 780 312 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 931 866 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 850 656 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 782 522 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 977 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 931 866 zł w 2023 roku.
• 6 500 386 zł w 2022 roku.
• 6 636 326 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła -29%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rider van factory wyniosły 8 782 522 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 931 866 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 148%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 927 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 782 522 zł w 2023 roku
• 7 223 808 zł w 2022 roku
• 6 334 414 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 148% w 2023 roku
• 111% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rider van factory wykazała przychody na poziomie 8 640 823 zł.
Organizacja zarobiła -2 127 400 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 127 400 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 129 943 zł w 2021 roku
Organizacja Rider van factory wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Camper Mobility Sas
posiada 430 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 24.05.2021 jest
Camper Mobility Sas
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.01.2021 do 24.05.2021
był Camper Mobility Sas
kontrolując 100% udziałów.