SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZĄRZAD. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Truck-Service to autoryzowany serwis samochodów ciężarowych marki MAN, który działa na rynku od ponad 24 lat. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i naprawie pojazdów ciężarowych, oferując zarówno usługi gwarancyjne, jak i pogwarancyjne. Jako certyfikowany partner marki MAN, firma dostarcza najwyższej jakości usługi, skoncentrowane na satysfakcji klientów. Truck-Service prowadzi również sprzedaż oryginalnych części zamiennych, co pozwala na zachowanie pełnej zgodności z wytycznymi producenta przy każdej naprawie.
W ofercie znajdują się nowoczesne usługi warsztatowe, w tym diagnostyka, serwis Eberspächer oraz montaż systemów ogrzewania postojowego. Poza standardowymi usługami naprawczymi, serwis świadczy także obsługę naczep oraz przyczep, zajmując się również naprawami powypadkowymi oraz klimatyzacją pojazdów. Pracownicy serwisu to wykwalifikowani mechanicy, którzy regularnie podnoszą swoje kompetencje oraz umiejętności w dziedzinie obsługi samochodów ciężarowych, świadcząc usługi na najwyższym poziomie.
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, Truck-Service zapewnia fachowe doradztwo oraz pomoc w zrozumieniu problemów z pojazdem, co czyni ich serwisem, któremu można zaufać. W siedzibie serwisu dostępny jest także komfortowy pokój gościnny, gdzie klienci mogą odpocząć podczas realizacji usług. Firma prowadzi także cykliczne promocje na różnorodne usługi, zachęcając klientów do regularnego dbania o stan swoich pojazdów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck-service osiągnęła 12 973 493 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 972 872 zł. Pozostałe przychody to 621 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 055 912 zł.
Zysk netto wyniósł 916 960 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 926 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 973 493 zł w 2023 roku.
• 10 683 256 zł w 2022 roku.
• 9 878 506 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 75 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 916 960 zł w 2023 roku.
• 645 908 zł w 2022 roku.
• 861 653 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck-service wynosi 1,16 mln zł.
EBITDA Truck-service wynosi 1,18 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
101 698 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 162 626 zł w
2023 roku.
• 823 695 zł w
2022 roku.
• 1 091 386 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
91 551 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 184 258 zł w
2023 roku.
• 840 381 zł w
2022 roku.
• 1 114 861 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-service wynosi 17 733 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 416 457 zł a 32 433 733 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 229 437 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 733 293 zł w 2023 roku.
• 14 543 146 zł w 2022 roku.
• 14 506 434 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-service wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 941 433
zł.
Koszty operacyjne Truck-service wyniosły 11 810 247
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
221 733 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 941 433 zł w 2023 roku
• 2 638 358 zł w 2022 roku
• 2 287 361 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-service wyniosła 7 688 636 zł.
a
ktywa trwałe to 319 647 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 368 989 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 688 636 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 221 943 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 466 693 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 466 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 688 636 zł w 2023 roku.
• 6 879 353 zł w 2022 roku.
• 6 460 489 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-service wyniosły 466 693 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 688 636 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 466 693 zł w 2023 roku
• 429 560 zł w 2022 roku
• 494 952 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-service wykazała przychody na poziomie 12 973 493 zł.
Organizacja zarobiła 1 162 274 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 245 314 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 916 960 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 369 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 245 314 zł w 2023 roku
• 197 561 zł w 2022 roku
• 217 031 zł w 2021 roku
Organizacja Truck-service wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.07%.
Największym udziałowcem od 20.01.2003 jest
Piechnik Kazimierz
kontrolujący 34% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.04.2002 do 20.01.2003:
• Hebda Wioletta (33% udziałów)
• Piechnik Kazimierz (33% udziałów)
• Michałek Marcin (33% udziałów)