SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZĄRZAD. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Truck-Service to autoryzowany serwis samochodów ciężarowych marki MAN, który działa na rynku od ponad 24 lat. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze i naprawie pojazdów ciężarowych, oferując zarówno usługi gwarancyjne, jak i pogwarancyjne. Jako certyfikowany partner marki MAN, firma dostarcza najwyższej jakości usługi, skoncentrowane na satysfakcji klientów. Truck-Service prowadzi również sprzedaż oryginalnych części zamiennych, co pozwala na zachowanie pełnej zgodności z wytycznymi producenta przy każdej naprawie.
W ofercie znajdują się nowoczesne usługi warsztatowe, w tym diagnostyka, serwis Eberspächer oraz montaż systemów ogrzewania postojowego. Poza standardowymi usługami naprawczymi, serwis świadczy także obsługę naczep oraz przyczep, zajmując się również naprawami powypadkowymi oraz klimatyzacją pojazdów. Pracownicy serwisu to wykwalifikowani mechanicy, którzy regularnie podnoszą swoje kompetencje oraz umiejętności w dziedzinie obsługi samochodów ciężarowych, świadcząc usługi na najwyższym poziomie.
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, Truck-Service zapewnia fachowe doradztwo oraz pomoc w zrozumieniu problemów z pojazdem, co czyni ich serwisem, któremu można zaufać. W siedzibie serwisu dostępny jest także komfortowy pokój gościnny, gdzie klienci mogą odpocząć podczas realizacji usług. Firma prowadzi także cykliczne promocje na różnorodne usługi, zachęcając klientów do regularnego dbania o stan swoich pojazdów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck-service osiągnęła 12 501 443 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 499 638 zł. Pozostałe przychody to 1805 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 772 782 zł.
Zysk netto wyniósł 726 856 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 726 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 501 443 zł w 2024 roku.
• 12 973 493 zł w 2023 roku.
• 10 683 256 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 726 856 zł w 2024 roku.
• 916 960 zł w 2023 roku.
• 645 908 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck-service wynosi 944 tys. zł.
EBITDA Truck-service wynosi 978 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
55 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 943 988 zł w
2024 roku.
• 1 162 626 zł w
2023 roku.
• 823 695 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
48 952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 977 613 zł w
2024 roku.
• 1 184 258 zł w
2023 roku.
• 840 381 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-service wynosi 17 077 775 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 836 053 zł a 31 253 609 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 960 158 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 077 775 zł w 2024 roku.
• 17 733 293 zł w 2023 roku.
• 14 543 146 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 428 782
zł.
Koszty operacyjne Truck-service wyniosły 11 555 651
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
259 678 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 428 782 zł w 2024 roku
• 2 941 433 zł w 2023 roku
• 2 638 358 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
25% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-service wyniosła 8 302 759 zł.
a
ktywa trwałe to 312 195 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 990 563 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 302 759 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 781 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 521 354 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 487 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 302 759 zł w 2024 roku.
• 7 688 636 zł w 2023 roku.
• 6 879 353 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-service wyniosły 521 354 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 302 759 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 521 354 zł w 2024 roku
• 466 693 zł w 2023 roku
• 429 560 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2024 roku
• 6% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-service wykazała przychody na poziomie 12 501 443 zł.
Organizacja zarobiła 944 762 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 217 906 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 726 856 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 258 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 217 906 zł w 2024 roku
• 245 314 zł w 2023 roku
• 197 561 zł w 2022 roku
Organizacja Truck-service wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 10%.
Największym udziałowcem od 20.01.2003 jest
Piechnik Kazimierz
kontrolujący 34% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.04.2002 do 20.01.2003:
• Michałek Marcin (33% udziałów)
• Piechnik Kazimierz (33% udziałów)
• Hebda Wioletta (33% udziałów)