SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI CS MARKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Cs marka osiągnęła 8 449 816 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 430 766 zł. Pozostałe przychody to 19 051 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 891 948 zł.
Zysk netto wyniósł 538 818 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 816 605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 449 816 zł w 2023 roku.
• 5 248 297 zł w 2022 roku.
• 1 387 512 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 179 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 538 818 zł w 2023 roku.
• 257 983 zł w 2022 roku.
• -236 895 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cs marka wynosi 8 215 911 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
427 429 zł a 21 124 541 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 738 637 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 215 911 zł w 2023 roku.
• 4 554 113 zł w 2022 roku.
• 925 008 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cs marka wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,50% w 2022 roku.
• 0,59% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cs marka wyniosła 3 032 903 zł.
a
ktywa trwałe to 175 518 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 857 385 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 032 903 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 569 906 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 462 997 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 010 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 032 903 zł w 2023 roku.
• 1 710 760 zł w 2022 roku.
• 540 129 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cs marka wyniosły 2 462 997 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 032 903 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 820 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 462 997 zł w 2023 roku
• 1 679 672 zł w 2022 roku
• 767 024 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 98% w 2022 roku
• 142% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cs marka wykazała przychody na poziomie 8 449 816 zł.
Organizacja zarobiła 593 616 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 798 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 538 818 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 266 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 798 zł w 2023 roku
• 6789 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Cs marka wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.