Organizacja Banana media osiągnęła 178 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 178 303 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 88 209 zł.
Zysk netto wyniósł 90 095 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 178 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 178 303 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 90 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 90 095 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Banana media wynosi 550 569 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
71 321 zł a 1 261 326 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 550 569 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 550 569 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Banana media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,074% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Banana media wyniosła 117 411 zł.
a
ktywa obrotowe to 117 411 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 117 411 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 95 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 317 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 117 411 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 57%.
Marża netto wyniosła 51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Banana media wyniosły 22 317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 117 411 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 317 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Banana media wykazała przychody na poziomie 178 303 zł.
Organizacja zarobiła 101 346 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 251 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 90 095 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 251 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 251 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Banana media wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.005%.