Produkcja filmów promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych.
Realizacja projektów z funduszy unijnych.
Oferowanie usług postprodukcji, w tym lektorstwa i audiodeskrypcji.
Doświadczenie w tworzeniu filmów dla instytucji publicznych i akademickich.
Wysoka jakość realizacji i optymalne koszty.
Firma MediaLord specjalizuje się w profesjonalnej produkcji filmowej, oferując kompleksowe usługi od etapu koncepcyjnego po postprodukcję. Zespół z doświadczeniem, wyposażony w własne zasoby sprzętowe, zapewnia gwarancję wysokiej jakości realizacji filmów. Oferuje różnorodne produkcje, w tym filmy promocyjne, informacyjne oraz edukacyjne przeznaczone dla uczelni i szkół. W ramach swoich usług firma dysponuje również kompetencjami w zakresie lektorstwa, audiodeskrypcji oraz napisów – zarówno w wersji polskiej, jak i obcej. MediaLord angażuje się w projekty realizowane ze wsparciem funduszy unijnych, co podkreśla ich aktywne uczestnictwo w lokalnym rynku filmowym oraz współpracę z rozmaitymi instytucjami, takimi jak Akademia Muzyczna w Krakowie czy Polskie Radio SA. Rekomendacje wskazują na terminowość i profesjonalizm, co czyni MediaLord solidnym partnerem w zakresie produkcji filmowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Medialord osiągnęła 808 908 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 808 817 zł. Pozostałe przychody to 90 zł.
Całkowite koszty wyniosły 806 522 zł.
Zysk netto wyniósł 2295 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 98 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 808 908 zł w 2023 roku.
• 221 473 zł w 2022 roku.
• 316 986 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2295 zł w 2023 roku.
• -5520 zł w 2022 roku.
• 63 005 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Medialord wynosi 12 tys. zł.
EBITDA Medialord wynosi 12 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
5595 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 11 614 zł w
2023 roku.
• -5054 zł w
2022 roku.
• 70 021 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
5595 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 11 614 zł w
2023 roku.
• -5054 zł w
2022 roku.
• 70 021 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Medialord wynosi 623 714 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
22 955 zł a 2 022 269 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 48 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 623 714 zł w 2023 roku.
• 221 188 zł w 2022 roku.
• 541 025 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Medialord wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 216 897
zł.
Koszty operacyjne Medialord wyniosły 797 203
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 192 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 216 897 zł w 2023 roku
• 87 123 zł w 2022 roku
• 33 836 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Medialord wyniosła 130 968 zł.
a
ktywa obrotowe to 130 968 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 130 968 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 100 348 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 620 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8079 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 130 968 zł w 2023 roku.
• 157 170 zł w 2022 roku.
• 136 794 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Medialord wyniosły 30 620 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 130 968 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 620 zł w 2023 roku
• 59 117 zł w 2022 roku
• 33 221 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Medialord wykazała przychody na poziomie 808 908 zł.
Organizacja zarobiła 3432 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1137 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2295 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 190 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1137 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5718 zł w 2021 roku
Organizacja Medialord wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.