Firma MediaLord specjalizuje się w profesjonalnej produkcji filmowej, oferująckompleksowe usługi od etapu koncepcyjnego po postprodukcję. Zespół z doświadczeniem, wyposażony w własne zasoby sprzętowe, zapewnia gwarancję wysokiej jakości realizacji filmów. Oferuje różnorodne produkcje, w tym filmy promocyjne, informacyjne oraz edukacyjne przeznaczone dla uczelni i szkół. W ramach swoich usług firma dysponuje również kompetencjami w zakresie lektorstwa, audiodeskrypcji oraz napisów – zarówno w wersji polskiej, jak i obcej. MediaLord angażuje się w projekty realizowane ze wsparciem funduszy unijnych, co podkreśla ich aktywne uczestnictwo w lokalnym rynku filmowym oraz współpracę z rozmaitymi instytucjami, takimi jak Akademia Muzyczna w Krakowie czy Polskie Radio SA. Rekomendacje wskazują na terminowość i profesjonalizm, co czyni MediaLord solidnym partnerem w zakresie produkcji filmowych.
W skrócie
Produkcja filmów promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych.
Realizacja projektów z funduszy unijnych.
Oferowanie usług postprodukcji, w tym lektorstwa i audiodeskrypcji.
Doświadczenie w tworzeniu filmów dla instytucji publicznych i akademickich.
Wysoka jakość realizacji i optymalne koszty.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Medialord osiągnęła 221 473 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 221 473 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 226 993 zł.
Strata netto wyniosła 5520 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 473 zł w 2022 roku.
• 316 986 zł w 2021 roku.
• 303 742 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5520 zł w 2022 roku.
• 63 005 zł w 2021 roku.
• 30 380 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Medialord wynosi 221 188 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 553 682 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -21 864 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 221 188 zł w 2022 roku.
• 541 025 zł w 2021 roku.
• 354 439 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Medialord wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Medialord wyniosła 157 170 zł.
a
ktywa trwałe to 11 388 zł.
a
ktywa obrotowe to 145 781 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 157 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 98 052 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 59 117 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 157 170 zł w 2022 roku.
• 136 794 zł w 2021 roku.
• 90 312 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Medialord wyniosły 59 117 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 157 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 59 117 zł w 2022 roku
• 33 221 zł w 2021 roku
• 49 744 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Medialord wykazała przychody na poziomie 221 473 zł.
Organizacja zarobiła -5520 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5520 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 5718 zł w 2021 roku
• 278 zł w 2020 roku
Organizacja Medialord wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.