Organizacja White media osiągnęła 28 915 492 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 28 827 830 zł. Pozostałe przychody to 87 662 zł.
Całkowite koszty wyniosły 28 606 150 zł.
Zysk netto wyniósł 221 680 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 638 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 915 492 zł w 2022 roku.
• 12 079 758 zł w 2021 roku.
• 2 948 469 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 73 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 221 680 zł w 2022 roku.
• 17 019 zł w 2021 roku.
• 15 103 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji White media wynosi 20 357 814 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
194 101 zł a 72 288 730 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 785 938 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 357 814 zł w 2022 roku.
• 8 149 090 zł w 2021 roku.
• 2 041 133 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji White media wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,052% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,35% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów White media wyniosła 15 216 881 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 216 881 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 216 881 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 258 801 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 958 080 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 072 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 216 881 zł w 2022 roku.
• 444 739 zł w 2021 roku.
• 104 281 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 86%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania White media wyniosły 14 958 080 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 216 881 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 986 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 958 080 zł w 2022 roku
• 407 617 zł w 2021 roku
• 84 179 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja White media wykazała przychody na poziomie 28 915 492 zł.
Organizacja zarobiła 274 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 881 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 221 680 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 627 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 881 zł w 2022 roku
• 3992 zł w 2021 roku
• 1494 zł w 2020 roku
Organizacja White media wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.