Organizacja Halo creative studio osiągnęła 288 282 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 288 282 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 239 326 zł.
Zysk netto wyniósł 48 956 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 96 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 288 282 zł w 2023 roku.
• 199 093 zł w 2022 roku.
• 169 911 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 48 956 zł w 2023 roku.
• -19 804 zł w 2022 roku.
• 13 920 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Halo creative studio wynosi 424 067 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
36 054 zł a 720 706 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 141 356 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 424 067 zł w 2023 roku.
• 132 729 zł w 2022 roku.
• 183 142 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Halo creative studio wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Halo creative studio wyniosła 66 156 zł.
a
ktywa obrotowe to 66 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 66 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 48 072 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 084 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 66 156 zł w 2023 roku.
• 13 345 zł w 2022 roku.
• 29 877 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 102%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Halo creative studio wyniosły 18 084 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 66 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 084 zł w 2023 roku
• 14 229 zł w 2022 roku
• 10 958 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Halo creative studio wykazała przychody na poziomie 288 282 zł.
Organizacja zarobiła 51 846 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2890 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 48 956 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 963 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2890 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1417 zł w 2021 roku