Organizacja Global sales products osiągnęła 241 166 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 240 356 zł. Pozostałe przychody to 809 zł.
Całkowite koszty wyniosły 182 623 zł.
Zysk netto wyniósł 57 733 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 241 166 zł w 2023 roku.
• 139 807 zł w 2022 roku.
• 119 140 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 733 zł w 2023 roku.
• 28 609 zł w 2022 roku.
• 26 016 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Global sales products wynosi 487 081 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
95 373 zł a 808 259 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 121 770 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 487 081 zł w 2023 roku.
• 259 714 zł w 2022 roku.
• 214 109 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Global sales products wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Global sales products wyniosły 173 555
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1099 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Global sales products wyniosła 177 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 177 942 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 177 942 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 127 164 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 778 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 177 942 zł w 2023 roku.
• 116 679 zł w 2022 roku.
• 78 459 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Global sales products wyniosły 50 778 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 177 942 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 778 zł w 2023 roku
• 47 248 zł w 2022 roku
• 37 637 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Global sales products wykazała przychody na poziomie 241 166 zł.
Organizacja zarobiła 63 765 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6032 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 733 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1508 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6032 zł w 2023 roku
• 3006 zł w 2022 roku
• 2664 zł w 2021 roku
Organizacja Global sales products wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0007%.