PodobaMisie to dynamiczny dostawca oryginalnych akcesoriów na różne okazje, takichjak urodziny, chrzciny, śluby czy święta. Organizacja specjalizuje się w produkcji personalizowanych etykiet na alkohol, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. W ofercie znajdują się również szeroki wybór etykiet, pudełek, naklejek oraz plakatów projektowanych z myślą o różnych wydarzeniach, co pozwala na wyjątkowe i oryginalne prezenty. Klientom oferowane są zarówno produkty na specjalne okazje, jak Walentynki, Dzień Matki, Dzień Babci, jak i materiały dekoracyjne do codziennych zastosowań. W ramach misji przedsiębiorstwa znajduje się promowanie radości z obchodzenia wyjątkowych chwil oraz twórczy sposób wyrażania emocji poprzez personalizowane elementy graficzne. PodobaMisie wyróżnia się także łatwym procesem zakupu online, który jest intuicyjny i przyjazny dla użytkowników, co znacząco zwiększa komfort korzystania z ich usług.
W skrócie
Produkcja personalizowanych etykiet na alkohol
Sprzedaż dekoracji i akcesoriów na różne okazje
Oferowanie produktów na chrzest, komunię, urodziny i śluby
Łatwy proces zakupowy online
Indywidualne dostosowanie produktów do potrzeb klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smartlab osiągnęła 412 199 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 411 815 zł. Pozostałe przychody to 385 zł.
Całkowite koszty wyniosły 504 561 zł.
Strata netto wyniosła 92 746 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 103 050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 412 199 zł w 2023 roku.
• 197 277 zł w 2022 roku.
• 175 342 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -92 746 zł w 2023 roku.
• -65 400 zł w 2022 roku.
• 58 118 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smartlab wynosi 274 800 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 030 498 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 700 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 274 800 zł w 2023 roku.
• 131 518 zł w 2022 roku.
• 394 971 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smartlab wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smartlab wyniosła 53 163 zł.
a
ktywa trwałe to 7318 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 845 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 53 163 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -97 340 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 150 503 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 53 163 zł w 2023 roku.
• 28 809 zł w 2022 roku.
• 70 944 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -174%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła -21%.
Marża netto wyniosła -23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smartlab wyniosły 150 503 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 53 163 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 283%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 150 503 zł w 2023 roku
• 33 402 zł w 2022 roku
• 10 137 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 283% w 2023 roku
• 116% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smartlab wykazała przychody na poziomie 412 199 zł.
Organizacja zarobiła -92 746 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -92 746 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 6258 zł w 2021 roku
Organizacja Smartlab wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.